Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hmm, uppfattar alla så olika så det skulle ta 15 sidor att beskriva alla. Fråga så ska jag säga. Enklare.. Undrar hur folk uppfattar mig??? Seriös tror jag fast med ganska mycket humor? Kanske, eller? Humor har jag inte märkt av så mycket faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Öhm. Någon överklassartyp som gillar att jävlas med alla och vara sträng och elak bara för njutnings skull. Något i den stilen iaf. Allt träffar rätt förutom överklasstyp. Däremot har jag ändrat min inställning till dig sedan vi träffades på webcam-chatten där du visade ditt riktiga jag(?). Nåväl.. GL HF! Redigerad 17 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hmm.. Typ, O.C-galen.. Ehm.. Skit, kan ej tänka på mig om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 En översittande bögmoderator som älskar att utöva sin makt på snorungar och skryta med sina photoshopskills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 En översittande bögmoderator som älskar att utöva sin makt på snorungar och skryta med sina photoshopskills Mitt i prick haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ramones och Veiron i Ottan kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Ozzy och Warcraft-fan, kanske? Redigerad 17 november, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Tråkig jävel som skriver 5 post i veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag ser dig mer som en pirat, en person "Fight the system"-inställning. Förvisso stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Förvisso stämmer det Anarkist med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ramones och Veiron i Ottan kanske? Forumets Järnkamin för fan! Själv är man kanske en, hmm... Forumets 3 Doors Down nörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Själv är man kanske en, hmm... Forumets 3 Doors Down nörd? Kanske Själv så har jag ingen aning hur ni uppfattar mig, glad? dum(ifrån förra året)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ingen aning... ..Hur uppfattar ni mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ingen aning... ..Hur uppfattar ni mig? Frågan var inte hur andra uppfattar dig. Frågan var hur DU tror att andra uppfattar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Anarkist med andra ord. Nope Är inte anarkist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Forumets Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Störig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 En stor jäkla fågel som flyger runt i rymden kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Som en idiot som skriver onödigt korta inlägg och inte syns mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Forumets Järnkamin för fan! Jo kanske de . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts