Jump to content

Hur tror du att andra GTAsajtare uppfattar dig?

Crice
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Edit: wtf? Andra gången idag som jag får ny sida.. :ermm:

Stackars liten... *Klappar förstrött på hjässan*

Riktigt underhållande att se alla skriva nedvärderande saker om sig själva ihop om att bli tröstade och motbevisade av första bästa fagforumit.

Jag ses med största säkerhet som en dryg jävel som brukar nedvärdera och spamma så fort som chansen gers. Jag brukar stajla med PS- skillz och tål inte att nån liten nerknarkad unge kritiserar mina bilder. Sedan har jag blivit trodd som tjej flertalet gånger, p g a att namnet Siana slutar på ett a. Pah. Går ni efter det yttre, går ni miste om en massa smaskiga jävla saker där inne.

Jag vill inte på något sätt bli motbevisad. Jag vill bli hyllad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars liten... *Klappar förstrött på hjässan*

Riktigt underhållande att se alla skriva nedvärderande saker om sig själva ihop om att bli tröstade och motbevisade av första bästa fagforumit.

Jag ses med största säkerhet som en dryg jävel som brukar nedvärdera och spamma så fort som chansen gers. Jag brukar stajla med PS- skillz och tål inte att nån liten nerknarkad unge kritiserar mina bilder. Sedan har jag blivit trodd som tjej flertalet gånger, p g a att namnet Siana slutar på ett a. Pah. Går ni efter det yttre, går ni miste om en massa smaskiga jävla saker där inne.

Jag vill inte på något sätt bli motbevisad. Jag vill bli hyllad.

Du glömde att att vi uppfattar dig som en pirathatare. :P Men det har jag inget emot. :ermm:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor