Sikorka Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Och att du gillar japanska skräckfilmer ! Aaw.. Juste! Det stämmer t.o.m.. Någon mer gissning?, mwaha.. Edit: wtf? Andra gången idag som jag får ny sida.. Redigerad 16 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Töntig? Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Edit: wtf? Andra gången idag som jag får ny sida.. Stackars liten... *Klappar förstrött på hjässan* Riktigt underhållande att se alla skriva nedvärderande saker om sig själva ihop om att bli tröstade och motbevisade av första bästa fagforumit. Jag ses med största säkerhet som en dryg jävel som brukar nedvärdera och spamma så fort som chansen gers. Jag brukar stajla med PS- skillz och tål inte att nån liten nerknarkad unge kritiserar mina bilder. Sedan har jag blivit trodd som tjej flertalet gånger, p g a att namnet Siana slutar på ett a. Pah. Går ni efter det yttre, går ni miste om en massa smaskiga jävla saker där inne. Jag vill inte på något sätt bli motbevisad. Jag vill bli hyllad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Stackars liten... *Klappar förstrött på hjässan* Riktigt underhållande att se alla skriva nedvärderande saker om sig själva ihop om att bli tröstade och motbevisade av första bästa fagforumit. Jag ses med största säkerhet som en dryg jävel som brukar nedvärdera och spamma så fort som chansen gers. Jag brukar stajla med PS- skillz och tål inte att nån liten nerknarkad unge kritiserar mina bilder. Sedan har jag blivit trodd som tjej flertalet gånger, p g a att namnet Siana slutar på ett a. Pah. Går ni efter det yttre, går ni miste om en massa smaskiga jävla saker där inne. Jag vill inte på något sätt bli motbevisad. Jag vill bli hyllad. Du glömde att att vi uppfattar dig som en pirathatare. Men det har jag inget emot. Redigerad 16 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ingen aning. En medioker kille kanske. Kanske lite mer, kanske betydligt mindre. Jaja, dags att äta jordgubbsskräm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Du glömde att att vi uppfattar dig som en pirathatare. Men det har jag inget emot. Jag är ingen pirathatare? Det kan hända att jag smyger på mig Jolly Roger- hatten själv då och då Däremot kombinationen Dum unge und Spammare und Pirat = Inte klad Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag är ingen pirathatare? Det kan hända att jag smyger på mig Jolly Roger- hatten själv då och då Däremot kombinationen Dum unge und Spammare und Pirat = Inte klad Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vet inte rikigt.. Känner mig dock inte så väldigt omtyckt om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vet inte rikigt.. Känner mig dock inte så väldigt omtyckt om man säger så Fan vad jag älskar dig, GizmoQuack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Fan vad jag älskar dig, GizmoQuack. Weeee! Tack Funnylin ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Folk uppfattar inte mig. För jag är en skugga skickad från ljusen vid Galapagos.com Hell, yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 .tror ingen orkar bry sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Öhm. Någon överklassartyp som gillar att jävlas med alla och vara sträng och elak bara för njutnings skull. Något i den stilen iaf. Redigerad 17 november, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hur jävla många på forumet studdar franska egentligen? Moi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag tror alla uppfattar mig som rolig, halvt oseriös, bra på att göra musik, fotografera och redigera bilder Stämmmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Oui, Monsieur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Inaktiv, elak och allmänt jävlig. Om ni inte gör det, då ska jag förolämpa er tills ni ändrar er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Kommunist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Kommunist Jag ser dig mer som en pirat, en person "Fight the system"-inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Hmm, uppfattar alla så olika så det skulle ta 15 sidor att beskriva alla. Fråga så ska jag säga. Enklare.. Undrar hur folk uppfattar mig??? Seriös tror jag fast med ganska mycket humor? Kanske, eller? Redigerad 17 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts