Jump to content

Hur tror du att andra GTAsajtare uppfattar dig?

Crice
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag studerade 6-7:an. Sen orkade jag inte med fagspråket! :ermm:

Franskan är en ädel konst att besitta, nog för att Frankrike och dess invånare har fått någon stereotypisk och oförtjänt bög-stämpel... men jeez.

Sen tror jag att många ser mig som en Crice-wannabe för att jag är hans bror. Men sanningen är att han bara vill vara som mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Franskan är en ädel konst att besitta, nog för att Frankrike och dess invånare har fått någon stereotypisk och oförtjänt bög-stämpel... men jeez.

Sen tror jag att många ser mig som en Crice-wannabe för att jag är hans bror. Men sanningen är att han bara vill vara som mig.

Wtf! Ni är bröder!? Fan vad efter jag är..

Franska skulle ju vara kul att kunna (Observera att jag studerade franska i 4 år och inte lärde mig mycket..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bror huh, varför har ingen sagt det? Eller du kanske inte menar biologiska bror, utan typ bro'.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offt: Hur jävla många på forumet studdar franska egentligen?

Jag gör det. Trevligt språk, om än jävligt klurigt.

@Dudey: Men skapa en tråd om den fyllebulten då. Kolla själv hur många av GTAsajtens förtappade själar som ens kommer kasta ett öga mot den. You shall burn in hell-ah.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ en kille med långt svart hår..

Med en massa vapen..

Som inte är speciellt dator kunnig..

Och så får de fram att jag har minst ett öga, på något konstig sätt...

--

Äsch.. Har inte en jeklans aning.. :P

Och att du gillar japanska skräckfilmer :P !

Jag är nog inte heller särskilt känd här på forumet (?) men jag kan tänka mig att andra ser mig som en kille som inte kunda komma på ett bättre nick :P (fast det har jag nu men vill inte byta ändå :ermm: ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halsduksbärande tedrickande Woody Allen-wannabe med förkärlek för film-noir, vinylskivor, det franska sextiotalet och suddig elektropop. Kvasiintelektuell vänstervriden lillgammal "poet" (observera sitationstecken) med grammatik och stilrenhet som kännetecken.

Man får dock skylla sig själv, eftersom det är så man har framställt sig.

(Att jag talade i man-form har med att det säkerligen stämmer in på er alla)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halsduksbärande tedrickande Woody Allen-wannabe med förkärlek för film-noir, vinylskivor, det franska sextiotalet och suddig elektropop. Kvasiintelektuell vänstervriden lillgammal "poet" (observera sitationstecken) med grammatik och stilrenhet som kännetecken.

Man får dock skylla sig själv, eftersom det är så man har framställt sig.

(Att jag talade i man-form har med att det säkerligen stämmer in på er alla)

Eller poet/Skribent.. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor