Benvit Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Great, nu har det blivit en "Jag tror alla hatar mig, prove me wrong"-tråd..DrygBitchig"Rik"BortskämdNedvärderar andra människorTja, tro vad ni vill, i don't care, mwaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vet inte hur ni uppfattar mig, fast det är ganska svårt att få en uppfattning på en faceless person på internet, blir nog oftast rätt fel. Ta tillexempel hur The Dude uppfatade mig, han trodde jag var en viss persontyp, som jag avskyr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Killen som inte kan skapa en poll, Avgudar Elin Grindemyr, Är en SA nörd, Tror han vet allt på datorer men som i verkligeheten inte kan ett smack! Har NI något att tilläga? Offt: Hur jävla många på forumet studdar franska egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Offt: Hur jävla många på forumet studdar franska egentligen? Gjorde det i 6-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En jobbig fan som tar varje chans han får att gå off-topic och/eller spamma. Så ser jag åtminstone mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Varför inte? Är det något fel på den? Nej kanske inte. Det är tydligen sånt här som uppskattas, jag föll ju själv för det. Men det känns som vi borde göra något vettigt istället, tolka Strindberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Gjorde det i 6-9 Jag studerade 6-7:an. Sen orkade jag inte med fagspråket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag studerade 6-7:an. Sen orkade jag inte med fagspråket! Franskan är en ädel konst att besitta, nog för att Frankrike och dess invånare har fått någon stereotypisk och oförtjänt bög-stämpel... men jeez. Sen tror jag att många ser mig som en Crice-wannabe för att jag är hans bror. Men sanningen är att han bara vill vara som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Franskan är en ädel konst att besitta, nog för att Frankrike och dess invånare har fått någon stereotypisk och oförtjänt bög-stämpel... men jeez. Sen tror jag att många ser mig som en Crice-wannabe för att jag är hans bror. Men sanningen är att han bara vill vara som mig. Wtf! Ni är bröder!? Fan vad efter jag är.. Franska skulle ju vara kul att kunna (Observera att jag studerade franska i 4 år och inte lärde mig mycket..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Franskan är en ädel konst att besitta, nog för att Frankrike och dess invånare har fått någon stereotypisk och oförtjänt bög-stämpel... men jeez. Sen tror jag att många ser mig som en Crice-wannabe för att jag är hans bror. Men sanningen är att han bara vill vara som mig. Bror huh, varför har ingen sagt det? Eller du kanske inte menar biologiska bror, utan typ bro'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Offt: Hur jävla många på forumet studdar franska egentligen? Jag gör det. Trevligt språk, om än jävligt klurigt. @Dudey: Men skapa en tråd om den fyllebulten då. Kolla själv hur många av GTAsajtens förtappade själar som ens kommer kasta ett öga mot den. You shall burn in hell-ah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Offt: Hur jävla många på forumet studdar franska egentligen? Jag gör. Lite svårt språk, men bra att kunna. Det är ju trots allt kärlekens språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Envis hiphopare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ninja!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Typ en kille med långt svart hår.. Med en massa vapen.. Som inte är speciellt dator kunnig.. Och så får de fram att jag har minst ett öga, på något konstig sätt... -- Äsch.. Har inte en jeklans aning.. Och att du gillar japanska skräckfilmer ! Jag är nog inte heller särskilt känd här på forumet (?) men jag kan tänka mig att andra ser mig som en kille som inte kunda komma på ett bättre nick (fast det har jag nu men vill inte byta ändå ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Halsduksbärande tedrickande Woody Allen-wannabe med förkärlek för film-noir, vinylskivor, det franska sextiotalet och suddig elektropop. Kvasiintelektuell vänstervriden lillgammal "poet" (observera sitationstecken) med grammatik och stilrenhet som kännetecken. Man får dock skylla sig själv, eftersom det är så man har framställt sig. (Att jag talade i man-form har med att det säkerligen stämmer in på er alla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Halsduksbärande tedrickande Woody Allen-wannabe med förkärlek för film-noir, vinylskivor, det franska sextiotalet och suddig elektropop. Kvasiintelektuell vänstervriden lillgammal "poet" (observera sitationstecken) med grammatik och stilrenhet som kännetecken. Man får dock skylla sig själv, eftersom det är så man har framställt sig. (Att jag talade i man-form har med att det säkerligen stämmer in på er alla) Eller poet/Skribent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Offt: Hur jävla många på forumet studdar franska egentligen? *räcker upp handen* Redigerad 16 november, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Konstig, dum i huvudet Har jag rätt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Konstig, dum i huvudet Har jag rätt?? Mjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts