CurunirOfValinor Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Ni bara läser mina medelanden sen struntar ni i dom/mig :'( Gör nog det tyvärr. Tija: Har du köpt hans nya skiva ännu? Tycker själv att den var ganska dålig i alla fall. Redigerad 16 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En Anime nörd som inte har nått liv och sitter och kollar på Naruto och spelar cs varje dag En såndär lite smådryg jävel. Elle har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Vet inte riktigt. Tror att knappt någon lägger märke till mig på forumet :'( Men jag vill gärna veta hur ni tycker/tänker om mig. Redigerad 16 november, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Jag brukar blanda ihop dig med Cortez av någon weird anledning... Det var inte du så påstog att jag ''härmade Cortez beteende? Nån här på sajten sa det. Edit: Personen skrev nåt sånt I Tupac Tråden. Redigerad 16 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En 10-årig liten skitunge som ingen gillar, rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vet inte riktigt. Tror att knappt någon lägger märke till mig på forumet :'( Nej, inte sen du tog bort avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Gör nog det tyvärr. Tija: Har du köpt hans nya skiva ännu? Tycker själv att den var ganska dålig i alla fall. Nej, jag ska önska mig den i julklapp. Man är väl fattig... Dock jag gillar jag den nya singel, "Fan, fan, fan"... Den är mysig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En 10-årig liten skitunge som ingen gillar, rätta mig om jag har fel Vem syftar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Horror geek och gillar att döda hönor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vem syftar du på? Mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Mig... Hur kan du veta att ingen gillar dig? Skickligt gjort I allafall. Eller skickligt försök, men du har nog fel. Redigerad 16 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Hur jag tror andra uppfattar mig? Folk kopplar alltid mig till Gtasajten Serier. Så antagligen ser dom mig som nån idiot som sitter i paint och ritar dumma serier... Dom har delvis rätt! Jag sitter ofta i paint... Men då ritar jag bara meningslösa bilder som det aldrig blir någonting av! Eller? Vad tycker ni om mig? Jag förväntar mig inte att någon kommer svara, för att det verkar alltid som ingen läser det jag skriver... Äh... Whattefeck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En Anime nörd som inte har nått liv och sitter och kollar på Naruto och spelar cs varje dag En såndär lite smådryg jävel. Elle har jag fel? Har du sett nått annat än naruto? alltså MER än 5 avsnitt då.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En 10-årig liten skitunge som ingen gillar, rätta mig om jag har fel Ja tycker du är en fin liten unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Crice: Varför skapade du den här tråden egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Trorjag är en okänd lite spindelnördande hårdrocker som är oseriös men samtidigt seriös om jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag tror att folk här på gtasajten ser mig som en spammande, fjantig, ful och äcklig fjortisidiot med hjärnan tömd på allt vad vett och intelligens heter. Eller... stämmer det? När jag var ny här tyckte jag att du var coolast Iaf vet jag inte vad folk tycker om mig...känner mig lite vid sidan om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En söt liten hårdrockare som gillar och käfta mot andra, men även bli kompisar med andra. Även en kille som spelar CS så ofta han kan, & skryta gärna om sin flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Crice: Varför skapade du den här tråden egentligen? Varför inte? Är det något fel på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vet inte, tror inte så många känner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts