SAAB Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Mig uppfattar ni nog som en Saab nörd skulle jag gissa på. Det kan ju stämma men jag har även personligheter som jag inte tror ni tänker på. Tex rolig och snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vet faktiskt inte. Tror att de flesta här uppfattar mig som ganska jobbig. Är nog inte särskills stor i mångas ögon på denna sida. Många ser nog ned på mig. Men det bryr jag mig inte så mycket om. Kör mitt rejs. Eller har jag fel? Du är min idol! Ficklampor über alles! Jag tror de flesta ser mig som en slags oförskämd, barnslig, knarkig, spammig, och vettig debattör. - Hej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vet faktiskt inte. Tror att de flesta här uppfattar mig som ganska jobbig. Är nog inte särskills stor i mångas ögon på denna sida. Många ser nog ned på mig. Men det bryr jag mig inte så mycket om. Kör mitt rejs. Eller har jag fel? Klart du har fel Du är iallafall en av de användare som jag resperkterar mest. Detta verkar mer bli en "få veta vad andra tycker om mig-tråd". Jag vet inte hur folk uppfattar mig, tror inte jag riktigt har gett er chansen att bilda en uppfattning av mig? Om ni nu har det så är det väl en kille som tycker och tänker rätt likt The Dude och andra som tycker som honom i de flesta politiska frågorna, men inte har förmågan att uttrycka vad jag tycker lika bra som honom och de andra, så det blir mest ett "håller verkligen med dig" och någon liten kommentar till personen som de jag håller med är i diskussion med. Har jag rätt eller fel, vad tror ni o mmig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Hm typ, jag vill veta hur jag är på internet så att sover på nätterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ehm...det här var svårt Men kan nån säga hur jag uppfattas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Om ni nu har det så är det väl en kille som tycker och tänker rätt likt The Dude och andra som tycker som honom i de flesta politiska frågorna, men inte har förmågan att uttrycka vad jag tycker lika bra som honom och de andra, så det blir mest ett "håller verkligen med dig" och någon liten kommentar till personen som de jag håller med är i diskussion med. Jag tycker också väldigt ofta som The Dude. Han brukar vara rätt klok. Dessutom vill jag tillägga att du är forumets lilla gullesnutt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Så där borde inte någon som kallar sig själv Corleone säga Nahw, hård som sten på utsidan men mjuk och känslig som ett... ollon... på insidan... kanske. Fuck, jag känner mig löjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Inte en blekaste aning faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vad tycker folket här om mig? Bortsett från te och parapsykoligin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vad tycker folket här om mig? Bortsett från te och parapsykoligin. Lite... konstig?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vad tycker folket här om mig? Bortsett från te och parapsykoligin. Jag brukar blanda ihop dig med Cortez av någon weird anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag brukar blanda ihop dig med Cortez av någon weird anledning... Ja det var konstigt, de är ju inte alls lika Tack för gullesnutts-utnämningen förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Du är min idol! Ficklampor über alles! Jag tror de flesta ser mig som en slags oförskämd, barnslig, knarkig, spammig, och vettig debattör. - Hej? Vilken tur att det där var tomma ord, annars hade du skrämt mig. Men jag tycker att du är en bra debattör. De andra kan jag inte hålla med om förutom att du var oförskämd då du gjorde mig glad i någon sekund när jag läste ditt inlägg. Såg sedan vem det var som skrev och då slog det mig. Hallå ? Varför skulle jag vara mahalos idol, han är för bra för mig. Nåväl. Var tvungen att skriva det. Så nu ska jag inte skriva mer här förens jag känner för det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja det var konstigt, de är ju inte alls lika Tack för gullesnutts-utnämningen förresten Jo ja brukar också göra det. Dom gillar båda tupac mycket och heter nästan likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Tror att dem flesta tycker att jag är en Thåströmälskande te-galning som har en förkärlek för trollkarlar (Curunir är Saruman på alviska) och konstiga kung-fu-gubbar (min avatar (som för övrigt är Pai Mei i Kill Bill 2)). Redigerad 16 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Personligen tror jag att folk har en bild av mig som en småfjantig besserwisser med förkärlek för gammal musik och kulturhistoria. I alla fall är det väl så jag misstänker ha framställt mig själv. Tror nog att jag misstänks vara ganska kraftigt vänstervriden, politiskt sett, också. Orkar inte dra vad min uppfattning om dig är, men mitt första intryck, som senare har visat sig vara helt fel, jag kan inte förstå hur jag kunde tycka det ens men jag tyckte du verkade vara en Corleone-wannabe. Corleone här på gtasajten alltså, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Tror att dem flesta tycker att jag är en Thåströmälskande te-galning som har en förkärlek för trollkarlar (Curunir är Saruman på alviska) och konstiga kung-fu-gubbar (min avatar (som för övrigt är Pai Mei i Kill Bill 2)). Visste inte att du gillade Thåström! Det gör jag med!! Give me five! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 To hard for me. Jag tror andra tänker: ... Nej dom tänker inte på mig Ni bara läser mina medelanden sen struntar ni i dom/mig :'( Nej det tror jag inte.. Hoppas inte det iaf... Någon skapa en topic där man skriver vad man tycker tänker om en person. Man kan fråga om vad dom tycker om en. Men inte vad man tänker på när man ser nicket. En sån finns redan. Ni tänkte på diskmedel när ni såg VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 En småstörande knäppskalle med förkärlek för nonsens. Robotbarn. Ähh, jag vet inte. Fack off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 To hard for me. Jag tror andra tänker: ... Nej dom tänker inte på mig Ni bara läser mina medelanden sen struntar ni i dom/mig :'( Nej det tror jag inte.. Hoppas inte det iaf... Någon skapa en topic där man skriver vad man tycker tänker om en person. Man kan fråga om vad dom tycker om en. Men inte vad man tänker på när man ser nicket. En sån finns redan. Ni tänkte på diskmedel när ni såg VickeX Jag förknippar dig med diskmedel fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts