Jump to content

Manusskrivare m.m. sökes

Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Jag tror hon menr "väl" men jag har säkert helt fel.

Jag tror inte jag kan hjälpa dig med ditt projekt, skulle gärna vilja men är inte särskilt inne på sånt här. Du pm:ade ju mig när du för första gången fick iden och bad om hjälp :o

liute off-topic: Jag tyckte verkligen om dig när du var medlem här och tyckte det var synd att du lämnade och så, du var en rolig och schyst snubbe. Så jag tycker det är lite synd att du kommer tillbaka så kortfattad, tråkig och dryg och allt. Var lite gladare ;)

Som jag sa senast du försökte med det här, lycka till, jag tror och hoppas att det kommer bli skitbra :)

Jag har inte tid att vara lika rolig, glad och aktiv som förr, håller på med mycket annat nu. ;) Tyvärr framstår jag som tråkig och dum, men det är något med Tija som jag stör mig på. Hon får mig på dåligt humör. Är det det hon vill så har hon lyckats...

Ni som tvekar på detta projekt, allt jag kan säga till er är wait and see...

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte tid att vara lika rolig, glad och aktiv som förr, håller på med mycket annat nu. :o Tyvärr framstår jag som tråkig och dum, men det är något med Tija som jag stör mig på. Hon får mig på dåligt humör. Är det det hon vill så har hon lyckats...

Ni som tvekar på detta projekt, allt jag kan säga till er är wait and see...

Du har nog tid att vara lite trevligare, att skriva trevliga saker tar lika lång tid som att skriva otrevliga.

Att du stör dig på Tija kanske beror på att hon är Ebeeto:s bror, och honom är du väl inte särskilt glad på, eller?

Jag tvekar då inte på det här projektet, lägg upp det här när du är klar bara. Och var trevligare den gången ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du stör dig på Tija kanske beror på att hon är Ebeeto:s bror, och honom är du väl inte särskilt glad på, eller?

Tihi... Det har inte framgått att jag är tjej, alltså Ebeetos syster? Förlåt, jag var tvungen... :ermm:

Jag har inte tid att vara lika rolig, glad och aktiv som förr, håller på med mycket annat nu.  Tyvärr framstår jag som tråkig och dum, men det är något med Tija som jag stör mig på. Hon får mig på dåligt humör. Är det det hon vill så har hon lyckats...

Jag ska bara att du var dryg, herre gud... Och säl dryg är ett annat sätt att skriva "väl dryg", fast man råkar trycka på s istället för v. Så nu vet du...

Redigerad av Tija
Länk till kommentar
Dela på andra sidor