Tackleberry Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) --- Redigerad 8 april, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Fattar ni inte, är ni ändå inte kompitenta nog för att ha något med det att göra... Vi är i alla fall kompetenta nog att veta att det inte stavas kompitenta. Förlåt, spam... EDIT: Tog bort lite i citatet, för det sa Tackleberry till mig att göra... Redigerad 17 november, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Kan skriva en scen men inte några repliker eller stort manus. Du får se om du gillar det. edit: Här e scenen och borde inte denna topicen ligga i SA delen?LiSA.doc Redigerad 16 november, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Jag kan skriva en sen (vet fan inte hur det stavas :"> )det ska ska vara så att cj och sweet rånar klucking bell.. CJ-sweet you now what to do? S-yes i think so (kick in the door) CJ-nobody takes one breath (breath) bam CJ- no breath i said!!! S-this may sound crasy but we want this bag ful of food, you got one minute S-mkay lets gett out of here cj- did you bring your grandes whit you? S-yes CJ-okay let's blow this bulding to heaven Redigerad 16 november, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Lite seriösare svar tack, och skriv era manus/förslag gärna inte offentligt. Kolla på filmen jag länkade till för att få inspiration. Citera gärna inte mitt inlägg, var snäll och redigera din post Tija. Tack. Redigerad 16 november, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vi är i alla fall kompetenta nog att veta att det inte stavas kompitenta. Förlåt, spam... Haha, klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Citera gärna inte mitt inlägg, var snäll och redigera din post Tija. Tack. Äsch, ingen är arg på dig för att du stavade ett ord fel. Det är sådant som händer. För övrigt verkar det här vara ett intressant projekt. Jag tacklar engelska rätt bra, så om du behöver lite assistans så är jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Uff, Kan inget sådant, Men lägg upp projektet här med när det är klart... Och Tackle, Grattis! Du har forumets snyggaste signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det verkar aningen intressant. Jag får se om jag orkar mig på att skriva en stump. Jag tycker definitivt inte att CJ, Sweet och alla andra som finns med i GTA: SA ska finnas med i en parodi. Man skapar karaktärer som är väldigt lika dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Lite seriösare svar tack, och skriv era manus/förslag gärna inte offentligt. Kolla på filmen jag länkade till för att få inspiration. Citera gärna inte mitt inlägg, var snäll och redigera din post Tija. Tack. Mitt var seriöst. Men om du inte vill att jag ska bygga upp mer så bryr jag mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Mitt var seriöst. Men om du inte vill att jag ska bygga upp mer så bryr jag mig inte. Jag hade hoppas på lite mer nogrannt skrivet. Även något med en rolig story, ser inget alls komiskt i ditt bidrag. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag hade hoppas på lite mer nogrannt skrivet. Även något med en rolig story, ser inget alls komiskt i ditt bidrag. Tack ändå. Det var som jag sa en början. Om du vill så kunde jag jobba mer med en samma inriktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det var som jag sa en början. Om du vill så kunde jag jobba mer med en samma inriktig. Det behövs inte. Det verkar inte som något originellt, och som jag skrev, jag ser inget komiskt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det behövs inte. Det verkar inte som något originellt, och som jag skrev, jag ser inget komiskt i det. Här var vi säl dryga! Sluta med dina översittarfasoner! Han har en idé om ett bankrån, sen kan man driva det hur långt som helst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Här var vi säl dryga! Sluta med dina översittarfasoner! Han har en idé om ett bankrån, sen kan man driva det hur långt som helst!! Kanske det, men det är inte riktigt vad jag söker. Han får gärna jobba på idén om han vill, jag tänker inte stoppa honom. Tror han att han kan utveckla det till något roligt och bra, så visst. Jag såg tyvärr inte det i hans bidrag, men det kanske är fel..? Btw, har du kollat på "Mine" Tija? Om inte, gör det. Skriv gärna vad du tycker om den också. EDIT: Jag kommer inte från västkusten som du, så kan du säga mig vad som menas med "säl dryga"? Redigerad 17 november, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Kanske det, men det är inte riktigt vad jag söker. Han får gärna jobba på idén om han vill, jag tänker inte stoppa honom. Tror han att han kan utveckla det till något roligt och bra, så visst. Jag såg tyvärr inte det i hans bidrag, men det kanske är fel..? Btw, har du kollat på "Mine" Tija? Om inte, gör det. Skriv gärna vad du tycker om den också. EDIT: Jag kommer inte från västkusten som du, så kan du säga mig vad som menas med "säl dryga"? Jag tror hon menr "väl" men jag har säkert helt fel. Jag tror inte jag kan hjälpa dig med ditt projekt, skulle gärna vilja men är inte särskilt inne på sånt här. Du pm:ade ju mig när du för första gången fick iden och bad om hjälp liute off-topic: Jag tyckte verkligen om dig när du var medlem här och tyckte det var synd att du lämnade och så, du var en rolig och schyst snubbe. Så jag tycker det är lite synd att du kommer tillbaka så kortfattad, tråkig och dryg och allt. Var lite gladare Som jag sa senast du försökte med det här, lycka till, jag tror och hoppas att det kommer bli skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Bara en fråga: HUR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Bara en fråga: HUR? "Allt är möjligt, men det omöjliga är lite svårare." - Okänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Tog du den ur min sig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Klockrent, Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts