JohnnyH87 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag har precis skaffat Vice City på PC (jag har haft det på PS2 tidigare) och när jag började spela kom jag plötsligt ihåg vilket otroligt bra spel det är. Faktiskt föredrar jag Vice City framför San Andreas, för tillfället iallafall. Är det någon mer än jag som har börjat nostalgispela det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Har nostalgispelat om det ett par gånger. Michael Jackson låtarna brukar få tillbaka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det är bäst på sommaren, då är stämningen bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Vice City är lätt bättre än SA. Det har jag tänkt på sen första gången ja spela SA. Samma här med Michael Jackson låtarna! Haha dom e så feta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Det är bäst på sommaren, då är stämningen bättre Måste faktiskt hålla med om det, för min egen del så upptäckte jag VC på just sommaren så varje gång jag lirar det blir jag nostalgisk, alla nätter man satt uppe och spela det. San Andreas är bra men det blir inte samma känsla som Vice City. Har ett par fina minnen från SA med men....som sagt inte riktigt samma känsla. Fasen måste börja spela det igen nu Redigerad 17 november, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag har nyligen börjat nostalgi spela om det. Jag får nästan en klump i magen av hur skön stämning det är i det spelet asså! Intro är också jävligt stämningskapande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag gilalr Kent Paul bättre än jag gjorde när jag spelade det på PS2. Jag vet inte varför... Iallafall håller jag med om Michael Jackson låtarna., speciellt "Wanna be starting something". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det goa med Vice är stilen, palmer, "fina" solnedgångar, ja, får ångest av att kolla på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Men åå, gör inte så här mot mig. Nu känner jag ju att jag måste installera igen! Jag kan utan att överdriva säga att VC är det spelet som jag har spelat mest av ala spel som finns. Det jag vill säga att jag har spelat det nåt så oerhört mycket så att jag nästan blir rädd för mig själv. Men det jag vill ha sagt är att VC är verkligen inte ett spel man bara kan glömma. Och den där dagen när jag insåg att det inte roade mig längre (när jag hade spelat det i princip varje dag från det att det släpptes till att San andreas släpptes)..Den var den värsta dagen jag varit med om, tror jag. Och sedan när jag köpte SA och jag inte alls fick den där sköna känslan i magen. Det var jävligt tungt. Det bästa just nu vore om R* gjorde ett nytt spel i Staden Vice City, precis som de gjorde med Liberty City. Det vore för jävla underbart. Edit: ja just det, själva frågan ja: NEJ, jag har inte börjat nostalgi-spela det än. Kommer jag inte kunna göra på flera år . Tog bort det från datorn förrens för typ 2 månader sedan Redigerad 7 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men åå, gör inte så här mot mig. Nu känner jag ju att jag måste installera igen! Jag kan utan att överdriva säga att VC är det spelet som jag har spelat mest av ala spel som finns. Det jag vill säga att jag har spelat det nåt så oerhört mycket så att jag nästan blir rädd för mig själv. Men det jag vill ha sagt är att VC är verkligen inte ett spel man bara kan glömma. Och den där dagen när jag insåg att det inte roade mig längre (när jag hade spelat det i princip varje dag från det att det släpptes till att San andreas släpptes)..Den var den värsta dagen jag varit med om, tror jag. Och sedan när jag köpte SA och jag inte alls fick den där sköna känslan i magen. Det var jävligt tungt. Det bästa just nu vore om R* gjorde ett nytt spel i Staden Vice City, precis som de gjorde med Liberty City. Det vore för jävla underbart. Edit: ja just det, själva frågan ja: NEJ, jag har inte börjat nostalgi-spela det än. Kommer jag inte kunna göra på flera år . Tog bort det från datorn förrens för typ 2 månader sedan Håller med på alla punkter där tror jag. VC var så himla mycket skönare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har två ex. av Vice City till PS2 då det första av dom gick sönder. Men nu funkar inte det andra heller. Men iallafall, Vice City är klart det bästa GTA-spelet och ett av mina favoritspel genom tiderna. Underbar miljö, fantastisk musik (så bra att man måste tokrusa och sno en bil om man kör sönder den gamla medans låten spelas) och underbar gameplay. Tacka vet jag San Andreas för dess stora yta, mer fordon etc. Men känslan i VC slår den då inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Vice City är lätt det skönaste spelet... och till skillnad från CJ, så har T. Vercetti attityd... Började spela Vice City igen förra veckan Nostalgi... Älskar verkligen Vice city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men iallafall, Vice City är klart det bästa GTA-spelet och ett av mina favoritspel genom tiderna. Underbar miljö, fantastisk musik (så bra att man måste tokrusa och sno en bil om man kör sönder den gamla medans låten spelas) och underbar gameplay. Tacka vet jag San Andreas för dess stora yta, mer fordon etc. Men känslan i VC slår den då inte. Woaa..! Det där är E X A K T min åsikt! Kunde verkligen inte skrivit det bättre själv! (vilken också märks i mitt förra inlägg ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Kan inte förneka att VC var fantastiskt och det var det som fick mig att gilla GTA spel. Men i efterhand ser man ju att enda skillnaden från gta3 är motorcyklar,man kan ducka och bättre musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Woaa..! Det där är E X A K T min åsikt! Kunde verkligen inte skrivit det bättre själv! (vilken också märks i mitt förra inlägg ) Soulbrotha' helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 "Ägna er åt gårdagen ni men jag é inte road utav nostalgi" Nej, men det é förbannat kul "än idag". Brukar lira det emellanåt på PS2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har två ex. av Vice City till PS2 då det första av dom gick sönder. Men nu funkar inte det andra heller. Jag har två ex. av San Andeas till PS2 då det första av dom gick sönder. Det andra funkar fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mallleee Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag har dödat sonny nu och efter ett tag ringde kent paul och sa något om mercedes och sen ringde hennes pappa ??? vad ska jag göra nu är allt slut nu?? :'( vet inte vart jag ska posta det här men ni borde ju kunna hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det bästa just nu vore om R* gjorde ett nytt spel i Staden Vice City, precis som de gjorde med Liberty City. Det vore för jävla underbart. Tyvärr tror jag inte det skulle kunna bli riktigt lika stark känsla igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har dödat sonny nu och efter ett tag ringde kent paul och sa något om mercedes och sen ringde hennes pappa ??? vad ska jag göra nu är allt slut nu?? :'( vet inte vart jag ska posta det här men ni borde ju kunna hjälpa mig Det är slut... dock så finns det en bugg som gör att man inte behöver köpa alla byggnader och göra uppdrag. När jag varvade spelet för 2:a gången så fick jag samtalet från Rosenberg när jag inte ens köpt filmstudion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts