jimtheman Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kan man bli jagad av polisen i true crime 2 fast att man är polis själv?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja, det kan man. Förresten. Gör ingen ny tråd utan skriv frågan i den officiella tråden om spelet istället. Man kunde bli jagad av polisen i L.A med om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Varför skall man ha ett forum när man inte får göra nya trådar? Dusse, one point! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ja, det kan man. Förresten. Gör ingen ny tråd utan skriv frågan i den officiella tråden om spelet istället. Man kunde bli jagad av polisen i L.A med om jag inte missminner mig. Du minns helt rätt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts