Hjelmen Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nån mer som har lirat det? och vad tycker ni i sånna fall? själv tycker jag att det är ganska ok, är lite smått buggigt, fast inte lika mycket som i Enter The Matrix. men ibland får man en lite flashback, när man springer igenom en stolpe eller likande. det som är bäst med spelet är nog vapnen och möjligheten att slåss. det finns olika rörelser till varje vapen, till exempel Katana(samurajsvärd för er som inte visste) yxa, bo stav(donatellos vapen i turtles:p) och mer. sen finns det ju även skjutvapen såklart, men orkar inte dra alla. så skriv vad ni tycker/tror om detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Tycker det låter ganska kul. Men folk har ju sagt att det inte är det bästa, så jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag körde det i webhallen, det var ganska kul faktiskt, så jag skulle kanske köpa det om jag ahde pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Finns det för pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Finns det för pc? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Verkar kul !!! Är det roligare än det andra matrix spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det är ganska skoj, men grafiken suxxx my co*k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det är ganska skoj, men grafiken suxxx my co*k We all do . Vill prova detta spel. Ska nog göra någon gång kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Låg på 53% nerladdat eller nåt igårkväll, sen idag måste jag dra till farsan resten av veckan äsch. Får testa nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Verkar kul !!! Är det roligare än det andra matrix spelet ??? Det är väldigt kul, och det äger Enter The Matrix fast som sagt så är grafiken ganska kass, och det laggar ganska mycket när det är mkt som händer i spelet, typ många fiender o skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Låg på 53% nerladdat eller nåt igårkväll, sen idag måste jag dra till farsan resten av veckan äsch. Får testa nästa vecka Hehe jag har hela spelet, det är väldigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts