okka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Godafton. Mi scusi, men saken är den att jag har ett litet problem med mitt MSN; det är nämligen så att jag inte kan skicka filer. Antingen så fungerar det inte alls eller så avslutas den mitt i. Jag antar att det har med portar att göra. Detta har tillkommit för inte allt för länge sedan, så värt att nämna är att det har fungerat fläckfritt i flera år av lycklig fildelning över MSN, vilket resulterar i att en vardagssyssla nu har blivit KVÄVD och jag vill ANDAS. Finns det någon snäll själ som kan hjälpa mig? Detta börjar bli väldigt jobbigt... Tack på förhand. Yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 a http://www.webuser.co.uk/forums/showflat.p...250/an/0/page/4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 JAAAA!!!!!! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts