siggge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Min brosa vill gärna delta i tävlingen...Men eftersom jag redan deltagit(och vi bor i samma hus)kan inte han vara med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 (redigerad) jag (brosan) är lite knäpp. jag hade glömt att logga ut från min kära broders inloggning.. Redigerad 22 januari, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Tyvärr, det går inte Varje adress får bara användas en gång, annars tar en del tillfället och börjar fuska (skapar flera användare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 23 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Men sen när han försökte igen så funkade det.... Jag läste i tävlingsmanualen(eller vad man ska säga)att man var tvungen att vara medlem i forumet, vilket han inte hade vatt innan...Så han anmälde sig coh försökte igen...Och det funkade....Konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Japp, men sen om jag jag ser att två personer har samma adress kommer bara en få vara med i själva tävling och då väljer jag den som gick med först. Era resultat kommer dock finnas kvar hur eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts