Tux Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Jag har redan fått hjälp!... men tack ändå! ni kan ta bort denna topicen... om ni vill Redigerad 15 november, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag har redan fått hjälp!... men tack ändå! ni kan ta bort denna topicen... om ni vill Hur ser Visual Basic-koder ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Hur ser Visual Basic-koder ut? PRivate Sub button1_click() msgbox "hej" me.caption = "hej nu heter jag nått annat" button1.enabled = false end sub visar en box som det står hej på ändrar fönstrets namn till "hej jag heter mndghlndhg" gör knappen avaktiverad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts