Vice. Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Finns en medlem på sajten som har denna teori om livets början. Vet egentligen för lite om det, men av det lilla jag vet ställer jag mig skeptisk till detta. Men ämnet och teorierna är utan tvekan intressanta och jag skulle vilja ha fler åsikter om teorin. Förhoppningsvis hjälper den aktuella medlemen oss att få lite mer "kött på benen". Raelism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det där tror jag då rakt inte på, Jag tror på Big Bang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Ja, var ska jag börja? Aja, fråga mig så ska jag se iaf jag kan svara. Det är alltså mig han snyftar ( ) på. EDIT:Big Bang har väl inget med det här att göra? Redigerad 15 november, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ja, var ska jag börja? Aja, fråga mig så ska jag se iaf jag kan svara. Det är alltså mig han snyftar ( ) på. EDIT:Big Bang har väl inget med det här att göra? Nej, Men jag tror inte på att utomjordingar skapade jorden, Jag tror att BIg Bang startade allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det där tror jag då rakt inte på, Jag tror på Big Bang Detta var hur människor kom till världen, inte hur världen skapades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Tja, du kan ju börja med att svara på varför den här "ambasaden" inte byggs om din teori stämmer. Min tanke är den att om det nu stämmer att en liten rymdman skulle vilja komma hit hade det ju utan tvekan byggts sådanahär "ambasader." För det andra: Varför skulle en liten rymdman ta kontakt med en rallyförare!? Om jag hade varit en rymdman så hade jag inte tagit kontakten med någon som är rallyförare, utan isåfall en ledare för mänskligheten. Tex. Usa´s president... Redigerad 15 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Dom har sagt att det inte var dom som skapade dinosaurierna, så det var väl några andra här innan då. Och blev utplånad av meteorit? EDIT: Rael tror att han är halft elohim eftersom att hans fader är okänd och tydligen en judisk flykting och Jahve hörde till gruppen som hållde till vid Israel när dom hade tävlingar bl a. Och läs boken för er som vill förstå mer. Redigerad 15 november, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Dom har sagt att det inte var dom som skapade dinosaurierna, så det var väl några andra här innan då. Och blev utplånad av meteorit? EDIT: Rael tror att han är halft elohim eftersom att hans fader är okänd och tydligen en judisk flykting och Jahve hörde till gruppen som hållde till vid Israel när dom hade tävlingar bl a. Och läs boken för er som vill förstå mer. Okej. Men ingen har sagt något om dinosaurierna. Ovanstående istället...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nä, men jag trodde att nån skulle skriva det innom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Då kan man säga att jag ser utomjordingar varje dag, om man ser det på hans sätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag skulle mycket möjligt kunna tro på det där. Men det är ju lika troligt som big-bang, så jag behöver mer bevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Då kan man säga att jag ser utomjordingar varje dag, om man ser det på hans sätt =) Hahaha, jättekul. *not* Vi är INTE utomjordingar. Vi är SKAPADE av utomjordingar. Och Artooo läs boken som omtalas på www.rael.se Redigerad 17 november, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hmm, va ska man säga... Verkar ju inte mer mysko än biblen o allt annat. O eftersom ja inte direkt e kristen så tror ja väl mer på detta än Jesus o de andra Eller Jesus va en sån dära utböling? Ska nog ta o läsa den boken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Finns en medlem på sajten som har denna teori om livets början. Vet egentligen för lite om det, men av det lilla jag vet ställer jag mig skeptisk till detta. Men ämnet och teorierna är utan tvekan intressanta och jag skulle vilja ha fler åsikter om teorin. Förhoppningsvis hjälper den aktuella medlemen oss att få lite mer "kött på benen". Raelism Tror mer på det än än den gud som dom flästa tror på Redigerad 17 november, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Bah. Mycket underhållande historia. Men hur kommer det sig att han måste kontakta oss i sådan sekretess? Han behöver kanske inte landa mitt i New York, men han kan ju kontakta lite fler än bara två personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Bara två? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det var utav Ymers kropp och blod som jorden skapades så att.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Låter intressant och mystiskt, men jag vet inte, menar dem med det att farkosterna som är ovanför oss ibland typ är dem som hälsar på oss och ser hur vi lever, typ som ett experiment? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Håller mig till asatron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Jag skulle mycket möjligt kunna tro på det där. Men det är ju lika troligt som big-bang, så jag behöver mer bevis. Ja så känner jag också.. Mycket troligare än alla religioner, men lika med big-bang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts