Jump to content

Teorier om livets början!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Finns en medlem på sajten som har denna teori om livets början. Vet egentligen för lite om det, men av det lilla jag vet ställer jag mig skeptisk till detta. Men ämnet och teorierna är utan tvekan intressanta och jag skulle vilja ha fler åsikter om teorin.

Förhoppningsvis hjälper den aktuella medlemen oss att få lite mer "kött på benen".

Raelism

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, du kan ju börja med att svara på varför den här "ambasaden" inte byggs om din teori stämmer.

Min tanke är den att om det nu stämmer att en liten rymdman skulle vilja komma hit hade det ju utan tvekan byggts sådanahär "ambasader."

För det andra: Varför skulle en liten rymdman ta kontakt med en rallyförare!? Om jag hade varit en rymdman så hade jag inte tagit kontakten med någon som är rallyförare, utan isåfall en ledare för mänskligheten. Tex. Usa´s president...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har sagt att det inte var dom som skapade dinosaurierna, så det var väl några andra här innan då. Och blev utplånad av meteorit?

EDIT: Rael tror att han är halft elohim eftersom att hans fader är okänd och tydligen en judisk flykting och Jahve hörde till gruppen som hållde till vid Israel när dom hade tävlingar bl a. Och läs boken för er som vill förstå mer.

Redigerad av saffecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom har sagt att det inte var dom som skapade dinosaurierna, så det var väl några andra här innan då. Och blev utplånad av meteorit?

EDIT: Rael tror att han är halft elohim eftersom att hans fader är okänd och tydligen en judisk flykting och Jahve hörde till gruppen som hållde till vid Israel när dom hade tävlingar bl a. Och läs boken för er som vill förstå mer.

Okej. Men ingen har sagt något om dinosaurierna. Ovanstående istället...?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns en medlem på sajten som har denna teori om livets början. Vet egentligen för lite om det, men av det lilla jag vet ställer jag mig skeptisk till detta. Men ämnet och teorierna är utan tvekan intressanta och jag skulle vilja ha fler åsikter om teorin.

Förhoppningsvis hjälper den aktuella medlemen oss att få lite mer "kött på benen".

Raelism

Tror mer på det än än den gud som dom flästa tror på

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor