Ebeeto Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 MX518 har jag själv. Älskar den. Värd sina upp emot 600 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 MX518 har jag själv. Älskar den. Värd sina upp emot 600 spänn. Jesus 600 spänn? Jag fick min Razer för typ 300 och den smeker ekvivalent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 MX518 har jag själv. Älskar den. Värd sina upp emot 600 spänn. Moha! Jag fick min MX518 för 440kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag har en steelpad s&s matta Kanske ska ha kvar den och skaffa en razer till den Om dom passar om nån vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Razer Diamondback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja har en hög med papper som musmatta sne min kompis bet sönder den andra och det funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Razer db: Logitech MX-518: Så nej. Eller menar du kanske att dom är lika bra? Jag har provat Razer eller en variant av Razer på ett internet cafe. Och jag vet ej om de är lika bra. Har aldrig andvänt Logitech musen. Tack för upplysninge om vilke e vilka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Logitech is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kanske bäst att fråga i en affär Men det lutar åt razer för jag gillar inte logitechs form Så äckligt stor och tung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 P-C : hmm.. ganska mystiskt. det är ju nästan 2likadana möss. i princip bara utsidan som skiljer.. Hmm.. absolut inte. Testa båda innan du uttalar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Hade det stått "sångaren i twisted sister" så hade jag röstat på det... klart du borde köpa han! btw...vet inte, null vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 This is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Det blir en razer diamondback magma Frågat runt i butiker på nätet och fått samma svar, att den är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts