Jump to content

Mus + musmatta

diarrehampus
 Share

Vilken av dessa ska jag köpa?  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Inte för att jag ksulle kunna byta bort 3.0:an men ändå =)

Trodde jag också.

Jag var förkrossad när min 3.0:a gick sönder. Jag trodde jag skulle lägga av med allt vad CS heter då jag aldrig skulle kunna sikta igen.

Jag köpte mig en Steelpad och en 4.0:a och började lira. Jag märkte att 4.0:an var mycket robustare och gled bättre över Steelpadens räfflade yta.

Nu när jag tar upp min 3.0:a och sätter den mot Steelpaden så förstår jag inte hur jag nånsin skulle kunnat spela med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde jag också.

Jag var förkrossad när min 3.0:a gick sönder. Jag trodde jag skulle lägga av med allt vad CS heter då jag aldrig skulle kunna sikta igen.

Jag köpte mig en Steelpad och en 4.0:a och började lira. Jag märkte att 4.0:an var mycket robustare och gled bättre över Steelpadens räfflade yta.

Nu när jag tar upp min 3.0:a och sätter den mot Steelpaden så förstår jag inte hur jag nånsin skulle kunnat spela med den.

Själv anser jag att 4.0 är riktigt jävla värelös, fick en av en kompis som tyckte den var så dålig så han gav den hellre än att sälja den, och fy fan vilken värdelös mus!

När min 3.0 ger upp, så ska jag sluta använda datorer ( kanske inte men det känns så)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv anser jag att 4.0 är riktigt jävla värelös, fick en av en kompis som tyckte den var så dålig så han gav den hellre än att sälja den, och fy fan vilken värdelös mus!

När min 3.0 ger upp, så ska jag sluta använda datorer ( kanske inte men det känns så)

Plockade faktiskt just fram min 3.0:a (den funkar till en viss grad) och lirade lite public.

Då jag låg 19-21 så förstog jag att 4.0 äger 3.0.

Fast nu ska jag lira pcw. Får se hur det går

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis har nästan en exakt likadan Microst mus och den är lätt och bra. Har ej inte testat de andra alternativen.

Föresten e inte MX-518=Logitech Razer mus?

Razer db:

Logitech MX-518:

MX518_600362_1.jpg

Så nej. Eller menar du kanske att dom är lika bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor