diarrehampus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Sen skulle jag köpa en Qpad musmatta också Ska jag köpa hög, medium eller låg sens matta? Står inför att val och vill att så många som möjligt svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote mx518 Angående qpad så ska du ha low sens 1.5mm matta. svinigt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: MX518 Tycker du ska skaffa dig en low sens matta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: mx518 Musmattan vet jag inte men har höt att low sens är skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Men en low sense matta tar så mckt plats, kanske blir en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Men en low sense matta tar så mckt plats, kanske blir en sån Gör plats då om du inte har plats. Lätt värt att ha plats till en sån matta iallafall Redigerad 15 november, 2005 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nullvote: MS 3.0 Köp absolut inte en 4.0, den håller inte måttet så att säga. Plus att den går sönder väldigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Null vote. Köp en lasermouse 6000 & en corepad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Null vote. Köp en lasermouse 6000 & en corepad. Är lasermouse bra? Är den i klass med 3.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Är lasermouse bra? Är den i klass med 3.0? 3/10 av FragBite 9/10 av sweclockers.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 3/10 av FragBite 9/10 av sweclockers.se Haha ok... Man får väl testa den och skapa sig sin egen uppfattning =) Inte för att jag ksulle kunna byta bort 3.0:an men ändå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Inte för att jag ksulle kunna byta bort 3.0:an men ändå =) Trodde jag också. Jag var förkrossad när min 3.0:a gick sönder. Jag trodde jag skulle lägga av med allt vad CS heter då jag aldrig skulle kunna sikta igen. Jag köpte mig en Steelpad och en 4.0:a och började lira. Jag märkte att 4.0:an var mycket robustare och gled bättre över Steelpadens räfflade yta. Nu när jag tar upp min 3.0:a och sätter den mot Steelpaden så förstår jag inte hur jag nånsin skulle kunnat spela med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Trodde jag också. Jag var förkrossad när min 3.0:a gick sönder. Jag trodde jag skulle lägga av med allt vad CS heter då jag aldrig skulle kunna sikta igen. Jag köpte mig en Steelpad och en 4.0:a och började lira. Jag märkte att 4.0:an var mycket robustare och gled bättre över Steelpadens räfflade yta. Nu när jag tar upp min 3.0:a och sätter den mot Steelpaden så förstår jag inte hur jag nånsin skulle kunnat spela med den. Själv anser jag att 4.0 är riktigt jävla värelös, fick en av en kompis som tyckte den var så dålig så han gav den hellre än att sälja den, och fy fan vilken värdelös mus! När min 3.0 ger upp, så ska jag sluta använda datorer ( kanske inte men det känns så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Själv anser jag att 4.0 är riktigt jävla värelös, fick en av en kompis som tyckte den var så dålig så han gav den hellre än att sälja den, och fy fan vilken värdelös mus! När min 3.0 ger upp, så ska jag sluta använda datorer ( kanske inte men det känns så) Plockade faktiskt just fram min 3.0:a (den funkar till en viss grad) och lirade lite public. Då jag låg 19-21 så förstog jag att 4.0 äger 3.0. Fast nu ska jag lira pcw. Får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Är ingen logitech user. Men skulle klart välja mx518 före dom andra skrotmössen. P-C : hmm.. ganska mystiskt. det är ju nästan 2likadana möss. i princip bara utsidan som skiljer.. Redigerad 15 november, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: MX-518 Har en sån själv och den ä så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Min kompis har nästan en exakt likadan Microst mus och den är lätt och bra. Har ej inte testat de andra alternativen. Föresten e inte MX-518=Logitech Razer mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Föresten e inte MX-518=Logitech Razer mus? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Min kompis har nästan en exakt likadan Microst mus och den är lätt och bra. Har ej inte testat de andra alternativen. Föresten e inte MX-518=Logitech Razer mus? Razer db: http://www.wpc-fr.net/images/articles/duel-entre-deux-souris-de-gamers/Diamondback.jpg Logitech MX-518: Så nej. Eller menar du kanske att dom är lika bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) 3.0:an går inte å få tag på ju Razer är hur sköna som helst Gillar inte att hålla i mx518 det blir antingen razer eller 4.0:an Vilken dpi och hur många bilder per sekund tar 4.0:an? Redigerad 15 november, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts