Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Tror du det? Man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Alla mattekurser utom A ligger väl på ganska jämn, fast hög nivå. Jag fick VG i MatteA och MatteB och ligger just nu på G+ i MatteC, det är fan svårt! Om man tänker tillbaka på matten i högstadiet var ju det bit av en tårta. Jag fick mvg på de flesta proven och i betyget och jag tog aldrig hem matteboken. Då kan jag meddela att du är en av dem som har fallenhet för matematik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Man vet ju aldrig. Inte jag inte min lille hiphopparvän. *Gosar med Cortez* Men det är klart att en bra dator klingar högre än en skruttig jävel från 1992. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Då kan jag meddela att du är en av dem som har fallenhet för matematik. Men nu i MatteC tar jag hem boken och börjar plugga ett antal dagar i förväg och får ändå bara G+.. det är nians matte som är lätt. Vad höll man på med? Omvandla hekto till kilo och lär sig multiplikationstabellen? Fast förhoppningsvis scorar jag lite högre på nationella om tre veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ack ack ack.. Gymnasiet.. Längtar Ska på besök idag och imorgon på gymnasium. Idag är det GUC i uppsala. Vill också veta lite mer om John Bauer, vad gör man egentligen där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vill också veta lite mer om John Bauer, vad gör man egentligen där? Du beror på vad det är för lektioner men Stepmania, Bubbles och Trackmania är stora delar av kurserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Du beror på vad det är för lektioner men Stepmania, Bubbles och Trackmania är stora delar av kurserna. .aKi Har rätt! http://www.michaelhodges.com/stuff/bubble.swf Används väldigt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Här på JB i Örebro är det strikta regler mot spelande på lektionerna. Har man otur kan dem till och med ta ifrån dig din dator. Just nu har vi morgonrast, så jag smygsurfar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Här på JB i Örebro är det strikta regler mot spelande på lektionerna. Har man otur kan dem till och med ta ifrån dig din dator. Just nu har vi morgonrast, så jag smygsurfar inte. Så är det är också! Men lärarna har slutat att orka bry sig. Bara säger till att vi ska sluta. Har inte hänt på länge att någon lärare har tagit våra datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Glöm inte WC3! Kul det med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Här på JB i Örebro är det strikta regler mot spelande på lektionerna. Har man otur kan dem till och med ta ifrån dig din dator. Så är det väl på alla JB-skolor? Men ingen bryr sig, trots att dom gnäller jämt. För tillfället ska jag skriva om Andy Warhol, men jag grejar här och glor på när en snubbe spelar Motorcross Madness. Grejen är att man alltid jobbar med datorerna (utom på idrotten då), så man kan sitta och ta paus ifrån jobbandet lite jämt. Samt att leka på MSN jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Här blockerar proxyn MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Psst... HTTP-Tunnel! Dom blocka de här med ett tag.. Men dom tog väck de igen efter att alla använde de ändå.. Nu blockar dom bara lunar.. Vilket också e löjligt lätt att komma förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 ... Då kan jag likaväl fråga lite gymnasiefrågor. Snart är det dags att välja gymnasie för mig(går i nian), och jag bor en liten bit norr om Göteborg. Det kommer bli någon form av IT, gärna med mycket grafik. Media funkar också, alltså IT-Media, capishe? Dessa gymnasium har jag hittat: NTI Gymnasiet IT Gymnasiet framtidsgymnasiet GTG Cybergymnasiet GTI's Gymnasieskola Portalens Gymnasium GTG, IT Gymnasiet och Portalens Gymnasium är väl de som jag tycker verkar bäst. Är det någon som går på dessa gymnasium? Vad har ni för tider? Hur bra dator får man? *fNitTizZ* EDIT: Bah, glömde stort "G" i Göteborg. DU GAMMLA DU FRIA Gamla stavas med ett m, Siana... Och du ska ha VG i svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Gamla stavas med ett m, Siana... Och du ska ha VG i svenska... Du tror inte det var mening? Bah, nåväl, jag får förlåta dig, du har trots allt bara G i Matematik, och hade IG i idrott... Kom du inte och betygslåss med mig! Vem har bäst betyg i de tre kärnämnerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kom du inte och betygslåss med mig! Vem har bäst betyg i de tre kärnämnerna? Just face it. Du sög av läraren bättre än Tija. Sorry Tija. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Just face it. Du sög av läraren bättre än Tija. Sorry Tija. :'( Still the king baby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Lyssna nu, kids. Jag ska säga det här så snällt jag kan: Om ni går en IT/Media-linje så kommer ni sluta som bensinmacksbiträden och hemlösa. Det finns ALLDELES för många som redan går media eller "något IT-relaterat" och ni kommer alla gå samma öde till mötes, om ni inte uppfinner något riktigt smart (som t ex. en TV som drivs av vatten eller ett operativsystem som inte kan krascha) Snälla, save yourselves from unemployment. Gå Natur eller Samhäll och läs vidare på universitet om ni vill ha ett jobb. Eller bli snickare eller gruvarbetare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Still the king baby... Haha, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Lyssna nu, kids. Jag ska säga det här så snällt jag kan: Om ni går en IT/Media-linje så kommer ni sluta som bensinmacksbiträden och hemlösa. Det finns ALLDELES för många som redan går media eller "något IT-relaterat" och ni kommer alla gå samma öde till mötes, om ni inte uppfinner något riktigt smart (som t ex. en TV som drivs av vatten eller ett operativsystem som inte kan krascha) Snälla, save yourselves from unemployment. Gå Natur eller Samhäll och läs vidare på universitet om ni vill ha ett jobb. Eller bli snickare eller gruvarbetare... Gruvarbetare verkar intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts