Mr Mister Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Varför frågar alla om hjälp för vissa uppdrag? Själva tjusningen med spelet är när man har försökt med ett uppdrag väldigt länge och sedan klarar det. JAG tycker att det är roligare att klara spelet utan hjälp iaf. Nu kommer jag säkert att få en massa arga replies, men jag ger bara alla som inte har klarat spelet ett tips! Det skulle ha varit roligare om vi här på forumet diskuterade lite om spelet istället. Hultan kanske skulle kunna öppna ett nytt forum för folk som vill ha hjälp med spelet? Om ni nu fortfarande behöver hjälp med spelet så kan ni PM:a mig. Jag skall nog kunna besvara dem flesta frågorna om uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Inga sura replies än?!? Otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 The shotist har jag hållit på med länge. Hur många uppdragf är det kvar efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 detta var det absolut dummaste du har kommit med!!!!! ett forum andvänds till att få hjälp med sitt spel om man har fastnat någonstans... man ska inte bara sitta på ett forum och säga: "titta däckspåren är olika på taxi och infernus"!!!! fattar du inte hur mycket besökare gtasajten skulle förlora?!? tillochmed dina undersökningar förut var bättre än detta!!!!!!!!! hoppas att inget går med på detta!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 LOL , LOL och åter en gång LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Varför frågar alla om hjälp för vissa uppdrag? Själva tjusningen med spelet är när man har försökt med ett uppdrag väldigt länge och sedan klarar det. JAG tycker att det är roligare att klara spelet utan hjälp iaf. Nu kommer jag säkert att få en massa arga replies, men jag ger bara alla som inte har klarat spelet ett tips! Det skulle ha varit roligare om vi här på forumet diskuterade lite om spelet istället. Hultan kanske skulle kunna öppna ett nytt forum för folk som vill ha hjälp med spelet? Om ni nu fortfarande behöver hjälp med spelet så kan ni PM:a mig. Jag skall nog kunna besvara dem flesta frågorna om uppdrag. Tips till Cop Land Snälla =))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 men hallå... joey varför säger du så du e ju bara dum... om man går jätte långt bakåt så finns det som en guide... alla uppdrag finns ju där så sluta klaga på MR Mister... han har rätt. bra skrivet MR Mister forsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 The shotist har jag hållit på med länge. Hur många uppdragf är det kvar efter det. Det är inget story uppdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 detta var det absolut dummaste du har kommit med!!!!! ett forum andvänds till att få hjälp med sitt spel om man har fastnat någonstans... man ska inte bara sitta på ett forum och säga: "titta däckspåren är olika på taxi och infernus"!!!! fattar du inte hur mycket besökare gtasajten skulle förlora?!? tillochmed dina undersökningar förut var bättre än detta!!!!!!!!! hoppas att inget går med på detta!!!!! Jag kan bara säga en sak: BRA SAGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag kan bara säga en sak: BRA SAGT! Wörd, wörd, wörd. Ett forum är ju liksom till för att man ska hjälpa varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Mr Mister, du har ju klagat på dem flesta som skrivit på forumet och kritiserat med fåniga kommentarer etc. Om du nu är så emot att folk faktiskt vill ha hjälp (för oftast så är det lättare att fatta när någon annan förklarar än att kolla i en guide), så ge fan i att gå in på dessa topics då. Jag menar, vill du se mer topics om själva spelet och inte bara hjälp-topics så starta sådana då, tydligen finns det inte så stort intresse i dessa topics dock. <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 detta var det absolut dummaste du har kommit med!!!!! ett forum andvänds till att få hjälp med sitt spel om man har fastnat någonstans... man ska inte bara sitta på ett forum och säga: "titta däckspåren är olika på taxi och infernus"!!!! fattar du inte hur mycket besökare gtasajten skulle förlora?!? tillochmed dina undersökningar förut var bättre än detta!!!!!!!!! hoppas att inget går med på detta!!!!! Jasså är Taxi och Infernus spåren olika?? Ska gå och kontrollera detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Om ni läser noga så står det inte att jag vill att alla skall sluta fråga grejer. Jag ger ett tips till alla dem därute som inte har klarat spelet. För att förbättra spelupplevelsen! Alla klarar spelet utan att fråga, men ni ger upp så lätt! Och om ni läser lite längre ner så står det att det kanske skulle vara bra om det öppnades ett forum för folk som har frågor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jasså är Taxi och Infernus spåren olika?? Ska gå och kontrollera detta.. det var bara ett exempel.. jag har aldrig kollat detta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Mr Mister, jag ser ingen anledning att det inte skulle gå att blanda frågor med... annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Har ni varit på gtaforums.com någon gång? Där har dem speciella rum för frågor om VC. Det funkar mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 det ser ut att funka ganska bra faktiskt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Varför frågar alla om hjälp för vissa uppdrag? Själva tjusningen med spelet är när man har försökt med ett uppdrag väldigt länge och sedan klarar det. JAG tycker att det är roligare att klara spelet utan hjälp iaf. Nu kommer jag säkert att få en massa arga replies, men jag ger bara alla som inte har klarat spelet ett tips! Det skulle ha varit roligare om vi här på forumet diskuterade lite om spelet istället. Hultan kanske skulle kunna öppna ett nytt forum för folk som vill ha hjälp med spelet? Om ni nu fortfarande behöver hjälp med spelet så kan ni PM:a mig. Jag skall nog kunna besvara dem flesta frågorna om uppdrag. det låter ganska bra faktiskt.. förlåt om jag klagade förut... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 jag tycker att man ska försöka till man skriker av ilska, sen frågar jag om hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag blir rasande på en del uppdrag i gta vc så jag slår knytnäven i väggen sparkar på kartonger och lyuftar upp stoilar och bankar i marken Sikket temprament va?? När jag var liten så slickade jag på fienderna på skärmen som hadde dödat mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts