Jump to content

Har du inte klarat storyn?

Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Varför frågar alla om hjälp för vissa uppdrag? Själva tjusningen med spelet är när man har försökt med ett uppdrag väldigt länge och sedan klarar det. JAG tycker att det är roligare att klara spelet utan hjälp iaf. Nu kommer jag säkert att få en massa arga replies, men jag ger bara alla som inte har klarat spelet ett tips!

Det skulle ha varit roligare om vi här på forumet diskuterade lite om spelet istället. Hultan kanske skulle kunna öppna ett nytt forum för folk som vill ha hjälp med spelet?

Om ni nu fortfarande behöver hjälp med spelet så kan ni PM:a mig. :huh: Jag skall nog kunna besvara dem flesta frågorna om uppdrag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

detta var det absolut dummaste du har kommit med!!!!! :mellow::) ett forum andvänds till att få hjälp med sitt spel om man har fastnat någonstans... man ska inte bara sitta på ett forum och säga: "titta däckspåren är olika på taxi och infernus"!!!! fattar du inte hur mycket besökare gtasajten skulle förlora?!? :D tillochmed dina undersökningar förut var bättre än detta!!!!!!!!! :D hoppas att inget går med på detta!!!!! B)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför frågar alla om hjälp för vissa uppdrag? Själva tjusningen med spelet är när man har försökt med ett uppdrag väldigt länge och sedan klarar det. JAG tycker att det är roligare att klara spelet utan hjälp iaf. Nu kommer jag säkert att få en massa arga replies, men jag ger bara alla som inte har klarat spelet ett tips!

Det skulle ha varit roligare om vi här på forumet diskuterade lite om spelet istället. Hultan kanske skulle kunna öppna ett nytt forum för folk som vill ha hjälp med spelet?

Om ni nu fortfarande behöver hjälp med spelet så kan ni PM:a mig. :) Jag skall nog kunna besvara dem flesta frågorna om uppdrag. :mellow:

Tips till Cop Land Snälla =)))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

detta var det absolut dummaste du har kommit med!!!!! :huh:;) ett forum andvänds till att få hjälp med sitt spel om man har fastnat någonstans... man ska inte bara sitta på ett forum och säga: "titta däckspåren är olika på taxi och infernus"!!!! fattar du inte hur mycket besökare gtasajten skulle förlora?!? ;) tillochmed dina undersökningar förut var bättre än detta!!!!!!!!! :P hoppas att inget går med på detta!!!!! :angry::angry:

Jag kan bara säga en sak: BRA SAGT! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr Mister, du har ju klagat på dem flesta som skrivit på forumet och kritiserat med fåniga kommentarer etc. Om du nu är så emot att folk faktiskt vill ha hjälp (för oftast så är det lättare att fatta när någon annan förklarar än att kolla i en guide), så ge fan i att gå in på dessa topics då. Jag menar, vill du se mer topics om själva spelet och inte bara hjälp-topics så starta sådana då, tydligen finns det inte så stort intresse i dessa topics dock. <_

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

detta var det absolut dummaste du har kommit med!!!!! ;P:( ett forum andvänds till att få hjälp med sitt spel om man har fastnat någonstans... man ska inte bara sitta på ett forum och säga: "titta däckspåren är olika på taxi och infernus"!!!! fattar du inte hur mycket besökare gtasajten skulle förlora?!? ;P tillochmed dina undersökningar förut var bättre än detta!!!!!!!!! :angry: hoppas att inget går med på detta!!!!! -_-;P

Jasså är Taxi och Infernus spåren olika??

Ska gå och kontrollera detta.. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni läser noga så står det inte att jag vill att alla skall sluta fråga grejer. Jag ger ett tips till alla dem därute som inte har klarat spelet. För att förbättra spelupplevelsen! Alla klarar spelet utan att fråga, men ni ger upp så lätt! Och om ni läser lite längre ner så står det att det kanske skulle vara bra om det öppnades ett forum för folk som har frågor!!! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni nu fortfarande behöver hjälp med spelet så kan ni PM:a mig. :lol: Jag skall nog kunna besvara dem flesta frågorna om uppdrag. :lol:

det låter ganska bra faktiskt.. förlåt om jag klagade förut... :"> :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor