alexzander Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Mycket nice, Varför finns det inget rätt och slätt : JA ? Btw : (Att snusa general är gay) Ed: Att snusa är bra för tänderna(På ett sätt ): Tar bort mycket karies och andra bakterier. Sen jag började snusa har jag inte haft ett enda hål och inget annat besvär. .men att snusa förstör tand köttet och det som håller fast tändera...aegd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 När jag hade tandvärk så snusade jag extra mycket.. Det hjälper i och med att snuset dödar alla bakterier i munnen. HAIL SNUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 .men att snusa förstör tand köttet och det som håller fast tändera...aegd... Aegd ? Jag skrev :"På ett sätt": i och med det kan jag inte bli "aegd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Btw : (Att snusa general är gay) Varför är det gay att snusa general? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vote: Har provat och tänker inte göra om det Orka bränna pengar på saker som enbart förstör mig. Jag vill inte leva i hundra år, men snus förstör en på så många andra sätt. I sådana fall röker jag hellre, även om jag aldrig skulle låta mig själv sjunka ner i ciggträsket, heller. Vågar dock säga att 40% av min umgängeskrets är enna rediga snusare. Vad nu det betyder. Det här blev ju ett fint inlägg. I'm the Universal Soldier, and I really am to blame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vote: Har väl hänt några gånger och det var allt jag hade att säga om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Nej, tycker att det är att slänga pengar i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Just nu så har jag slutat Tjejen gilla det inte så vidare värst mycket så jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Varför är det gay att snusa general? Det klassas som mycket ostraight. Peace // Kebabkurt one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Att röka är myyyyyyyyyyycket bögigare med tanke på att det är så många kvinnor som gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Att röka är myyyyyyyyyyycket bögigare med tanke på att det är så många kvinnor som gör. Hahaha.. Vilket klockrent argument. Vote: Nope.. Kommer aldrig börja för den delen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det klassas som mycket ostraight. Peace // Kebabkurt one Öhm varför? En andledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hahaha.. Vilket klockrent argument. Men det är ju sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag snusar somfan. Lägger uppemot 150kr i veckan på snus. Snusar General, vilket jag inte finner särskilt bögigt, snarare schtek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Då undrar jag vad som är schtek med General innan jag börjar argumentera för motsattsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts