tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nej jag snusar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nej, men jag tror nog nästan att dem flesta som är 91:a, snusar för att vara cool. Meeen, en del kanske inte gör det (Hej Emil.) Ja jag snusar inte för att vara cool iaf... Precis som att jag skulle gå runt till folk och säga: Hej jag snusar, jag är cool. Hej emil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja jag snusar Grovsnus ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Snusar inte. Fyfan, slösar inte pengar på dålig hälsa och fula tänder. Och du, LunCH, det äcklar mig lite om man klistrar ihop grovsnus och ditt namn. WHOHO! kom bara att tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har provat. Det smakade faktiskt helt okej men att börja snusa, det gör jag nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har provat. Det smakade faktiskt helt okej men att börja snusa, det gör jag nog inte. Har också prövat. Var åtta år och jag låg på balkongen och mådde illa I 25 graders stekande värme. Ja, fyfan, kännsla. Har också rökt på äldre dar, eller prövar, var helt okej men inget jag börjar med helt enkelt. Tjänar inte något viktigt som jag behöver på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har också prövat. Var åtta år och jag låg på balkongen och mådde illa I 25 graders stekande värme. Ja, fyfan, kännsla. Har också rökt på äldre dar, eller prövar, var helt okej men inget jag börjar med helt enkelt. Tjänar inte något viktigt som jag behöver på det. Näj, röksmaken har jag heller inget emot men jag väljer att avstå ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Näj, röksmaken har jag heller inget emot men jag väljer att avstå ändå. Just det, det är precis ingen livsnödvändighet. Man tjänar ingenting på det man tappar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Just det, det är precis ingen livsnödvändighet. Man tjänar ingenting på det man tappar bara. Näj, jag tänker detsamma. I sånna fall kan jag lika gärna bränna upp pengarna i brasan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Jag har snusat förut, lite till och från. Sen slog det mig att jag mår bättre om jag låter bli. Dels det, och dels att jag mådde så inihelvete dåligt när jag tryckte upp en Gustavus (eller wtf den heter) i käften. Spydde inte, men blev kallsvettig och väldigt... skitnödig. Redigerad 26 januari, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Näj, jag tänker detsamma. I sånna fall kan jag lika gärna bränna upp pengarna i brasan. Egentligen inte, om man tycker det är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Näj, jag tänker detsamma. I sånna fall kan jag lika gärna bränna upp pengarna i brasan. Exakt. Röka upp sedlarna, lika dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Egentligen inte, om man tycker det är gott Jo, det é möjligt. Men skadorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Jo, det é möjligt. Men skadorna? Det är väl inte så jätte mycket skador egentligen... Tandköttet tar väl lite skada men.. Redigerad 26 januari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det är väl inte så jätte mycket skador egentligen... Tandköttet tar väl lite skada men.. Jo, det framkallar nog en mängd annat smått och gott som man inte märker direkt på stubinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jo, det framkallar nog en mängd annat smått och gott som man inte märker direkt på stubinen. Det är inte så farligt som alla tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det är inte så farligt som alla tror. Du verkar va' väldigt insatt i ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Du verkar va' väldigt insatt i ämnet? . www.gothiatek.com där kan du läsa själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Mmm sitter och gibbar, tar upp dosan, lägger in en general och ler ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Mmm sitter och gibbar, tar upp dosan, lägger in en general och ler ^^ Mycket nice, Varför finns det inget rätt och slätt : JA ? Btw : (Att snusa general är gay) Ed: Att snusa är bra för tänderna(På ett sätt ): Tar bort mycket karies och andra bakterier. Sen jag började snusa har jag inte haft ett enda hål och inget annat besvär. Redigerad 28 januari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts