Jump to content

Snusar du?

ZcruweN
 Share

Ja snusar du?  

152 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har provat. Det smakade faktiskt helt okej men att börja snusa, det gör jag nog inte.

Har också prövat. Var åtta år och jag låg på balkongen och mådde illa I 25 graders stekande värme. Ja, fyfan, kännsla. Har också rökt på äldre dar, eller prövar, var helt okej men inget jag börjar med helt enkelt. Tjänar inte något viktigt som jag behöver på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också prövat. Var åtta år och jag låg på balkongen och mådde illa I 25 graders stekande värme. Ja, fyfan, kännsla. Har också rökt på äldre dar, eller prövar, var helt okej men inget jag börjar med helt enkelt. Tjänar inte något viktigt som jag behöver på det.

Näj, röksmaken har jag heller inget emot men jag väljer att avstå ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har snusat förut, lite till och från. Sen slog det mig att jag mår bättre om jag låter bli. Dels det, och dels att jag mådde så inihelvete dåligt när jag tryckte upp en Gustavus (eller wtf den heter) i käften. Spydde inte, men blev kallsvettig och väldigt... skitnödig. ^_^

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmm sitter och gibbar, tar upp dosan, lägger in en general och ler ^^

Mycket nice, Varför finns det inget rätt och slätt : JA ?

Btw : (Att snusa general är gay)

Ed: Att snusa är bra för tänderna(På ett sätt ): Tar bort mycket karies och andra bakterier.

Sen jag började snusa har jag inte haft ett enda hål och inget annat besvär.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor