Frenzy Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vote: Ja... En general sitter aldrig fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Vote: Ja... En general sitter aldrig fel! En general sitter alltid fel . Går ju inte ens som nöd-snus. KalleR, vad jag tror det menas med 11 år är att du skulle få en riktig ordentlig snusgrop. Vad det nu är. Redigerad 24 november, 2005 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vote: Ja det gör jag rätt ofta Givetvis snusar jag, eller ja, givetvis och givetvis! Men det är ju oerhört gott! Finns det något bättre än att komma hem efter en stressig dag och slå sig ner i soffan och därefter lägga in en fin snus? Nepp. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 KalleR, vad jag tror det menas med 11 år är att du skulle få en riktig ordentlig snusgrop. Vad det nu är. Även fast jag inte snusar mycket så känner man ju stor skillnad än innan jag hade testat. Speciellt den där skinngrejen i mitten av överläppen är ju mycket friare nu än den var tidigare. BTW en General sitter alltid rätt, eller möjligtvis en Grovsnus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Snusar Rapé tillochfrån just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Har väll hänt några ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vote: jaa ofta (hela tiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vote: jaa ofta (hela tiden) 91:a som snusar hela tiden, vojne vojneeee. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 En Göteborgs rapé smakarr alltid men inget ettan och absolut inte Copenhagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Japp, snus e gött som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 En general sitter alltid fel . Går ju inte ens som nöd-snus. KalleR, vad jag tror det menas med 11 år är att du skulle få en riktig ordentlig snusgrop. Vad det nu är. En general lös är en försmak av himmelriket, visste du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nej, finns inget fulare och äckligare man kan göra, läppen står ut 25 meter och det luktar satan av snus, och när de kastar det på backen. hoppas skiten blir förbjudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 91:a som snusar hela tiden, vojne vojneeee. :/ Ett år hit eller dit. Känner många som snusade/rökte för två-tre år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 91:a som snusar hela tiden, vojne vojneeee. :/ Jag är också 91:a och jag snusar näst intill konstant... Nej jag försöker inte vara "tuff" med att berätta det här men det har blivit en vanesak... Jag har inne snus alltid förutom när jag äter och sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag är också 91:a och jag snusar näst intill konstant... Nej jag försöker inte vara "tuff" med att berätta det här men det har blivit en vanesak... Jag har inne snus alltid förutom när jag äter och sover. Nej, men jag tror nog nästan att dem flesta som är 91:a, snusar för att vara cool. Meeen, en del kanske inte gör det (Hej Emil.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nej, men jag tror nog nästan att dem flesta som är 91:a, snusar för att vara cool. Meeen, en del kanske inte gör det (Hej Emil.) Oavsett ålder är det tragiskt att snusa för att vara cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Oavsett ålder är det tragiskt att snusa för att vara cool. Amen to that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det smakar ju skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Amen to that, Pani. Smakade en gång i sjuan. Ovan som jag var blev jag illamående och spydde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts