priZma Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Antingen snusar man eller så snusar man inte imo. "Ja, jag snusar.....men bara ibland" fjoris snusa är ett bättre ord för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Antingen snusar man eller så snusar man inte imo. "Ja, jag snusar.....men bara ibland" fjoris snusa är ett bättre ord för det. Så det är du som bestämmer hur man gör och inte? Att kalla det fjortis_snusa är också helt ogrundat. Att bara snusa ibland vore väl egentligen det bästa alternativet; man får ta del av "härligheterna" då och då men slipper dåligt tandkött och andra bieffekter. Jag har en vän som alltid tar en snus när det är prov i skolan för att kunna lunga ner sig, och han är fan inte en fjortis. Att snusa är ju heller inte ett typsikt fjortisdrag för den delen. Hur tänker du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Så det är du som bestämmer hur man gör och inte? Att kalla det fjortis_snusa är också helt ogrundat. Att bara snusa ibland vore väl egentligen det bästa alternativet; man får ta del av "härligheterna" då och då men slipper dåligt tandkött och andra bieffekter. Jag har en vän som alltid tar en snus när det är prov i skolan för att kunna lunga ner sig, och han är fan inte en fjortis. Att snusa är ju heller inte ett typsikt fjortisdrag för den delen. Hur tänker du egentligen? Fjortis snusar inte dom röker och dricker(eller låtsas iaf att dom är "så" fulla). Dom som snusar är med dom här mopedsnubbarna som skiter i skolan så är det på min skola iaf. Ja snusar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Men ändå så kan du inte stava till "intelligent". --- Aldrig snusat, kommer aldrig göra. Som jag ser det så finns det inget positivt med det. Men vad fan är det med er? Du är den tredje som påpekar det. Fan vad intelligent att skriva det för 3:e gången. Visst kan man påpeka en felstavning men då ska man vel ffs skriva det korrekt skälv, annars kommer jag kanske skriva fel nästa gång också (det gör jag inte men ändå) Redigerad 16 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Fjortis snusar inte dom röker och dricker(eller låtsas iaf att dom är "så" fulla). Dom som snusar är med dom här mopedsnubbarna som skiter i skolan så är det på min skola iaf. Ja snusar inte. Exakt! : 1: Haru trimmat moppen?! 2: Ettan knåd! 3: Kan jag få låna en cigg av dig? 4: Vi super oss fulla på lördag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 fast jag blev illamående och yr i huvudet :/ De blir de flesta första gången de provar.. snusfylla kallas det Snusa är gott. till endel av er som inte snusar.. kan ni inte bara skita i att dumförklara varenda en som snusar? Bara för att ni är morsgrisar hela bunten och tror att om ni snattar på konsum så kommer polisen och knullar er i röven.. snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 De blir de flesta första gången de provar.. snusfylla kallas det Trodde att det hette nicokick :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Trodde att det hette nicokick :/ Det kallas snusfylla, det kallas väll antagligen nicokick också vad det egentliga namnet är vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Säkert gott att snusa... Men jag tycker att det får vara till en viss gräns. Jag förstår mig inte riktigt på de som har fått stora hål i tandköttet, gula tänder men ändå fortsätter. Men visst, en prilla här, en prilla där kan väl vara soft. Själv har jag aldrig testat. Har inte hittat nåt direkt tillfälle att testa för den delen heller. Har blivit erbjuden att testa nån gång i skolan bara, lite dumt att bli helt yr där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej det gör jag ej. snusar b<ra om nån bjuder på kärringsnus (mocca eller catch ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men vad fan är det med er? Du är den tredje som påpekar det. Fan vad intelligent att skriva det för 3:e gången. Visst kan man påpeka en felstavning men då ska man vel ffs skriva det korrekt skälv, annars kommer jag kanske skriva fel nästa gång också (det gör jag inte men ändå) Jag ville bara nämna att "vel" stavas med "ä" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Jag ville bara nämna att "vel" stavas med "ä" ^^ Jag trodde jag ändrade det, men det gjorde jag tydligen inte (jag vet alltså att vel stavas väl) Redigerad 17 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ni som klagar på snusgropar under läppen, bara så ni vet så tar det 11 år innan man får en snugrop . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ni som klagar på snusgropar under läppen, bara så ni vet så tar det 11 år innan man får en snugrop . Beror helt på hur mycket du snusar och hur bra tandkött man har och hur man sköter det. Min farsa snusade i 25-30år. Inte ett tecken på att han har snusat. Sen har jag en polare som snusat lika länge som mig som har fått en rejäl grop. Anledningen till att han har fått grop är för han tar förstora prillor, har inne dom för länge och har inne dom konstant(han snusar lös från morgon till kväll. Tar 2potionsnus när han sover.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Snusar inte, har testas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Så det är du som bestämmer hur man gör och inte? Att kalla det fjortis_snusa är också helt ogrundat. Att bara snusa ibland vore väl egentligen det bästa alternativet; man får ta del av "härligheterna" då och då men slipper dåligt tandkött och andra bieffekter. Jag har en vän som alltid tar en snus när det är prov i skolan för att kunna lunga ner sig, och han är fan inte en fjortis. Att snusa är ju heller inte ett typsikt fjortisdrag för den delen. Hur tänker du egentligen? Om du läser vad jag skriver så slipper det bli såna här diskussioner! "Antingen snusar man eller så snusar man inte imo." imo är en förkortning på "in my opinion". Sen har jag ALDRIG påstått att snusa är typiskt fjortisdrag som du sa att jag gjorde, jag har flera kompisar som snusar. Sen som sagt tycker jag att om man tar snus ibland (som din kompis) snusar man inte, utan tar snus ibland. Jag misstycker absolut inte folk som gör de, jag tycker bara att fjortisar är dom som säger att dom snusar men tar snus ibland. Så läs vad jag skriver innan du kommer med falska påståenden! Så tänker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Ni som klagar på snusgropar under läppen, bara så ni vet så tar det 11 år innan man får en snugrop . Konstig att alla min polare som snusar kan trycka upp fingret högre upp i tandköttet på snussidan Redigerad 24 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Exakt! : 1: Haru trimmat moppen?! 2: Ettan knåd! 3: Kan jag få låna en cigg av dig? 4: Vi super oss fulla på lördag! Min moppe går i 95, jag kan ta en cigg ibland för att de är gött och visst är jag full ibland, men det gör mig inte till en fjortis. Jag vet inte vad du igentligen ha för en bild av en fjortis men den du skrev nu är FEL. jag är fanimej ingen fjortis! OnTopic: Jag har snusat i ett men har lagt av ganska nyligen, morsan hitta två stockar ( för er som vet vad de är) på mitt rum... jag vill lägga till att det inte är lätt att sluta snusa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Fjortis är ett ord som alla använder nuförtiden, finns dock många som inte vet vad en fjortis är ens Redigerad 24 november, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Fjortis är ett ord som alla använder nuförtiden, finns dock många som inte vet vad en fjortis är ens Berätta gärna då vad en fjortis är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts