Jump to content

Snusar du?

ZcruweN
 Share

Ja snusar du?  

152 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det finns någon ny dosa ute för 12-13:- vad jag har sett. Inte vågat testa eftersom de flesta nya snussorter smakar skit och det slutar med att man ger bort dosan till nån sniken jävel som kan snusa blomjord bara för att ha nått under läppen.

Swedish match produkter ska det vara annars kan man vara utan.

Där min kusin bor kostar lös 19 kr dosa, det är orättvist...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar man inte må kasst första gången, typ spy, må illa osv? Hur kan man fortsätta efter något sånt?

Första gången tog jag en liten prilla, då gick det hur fint som helst. Men andra gången jag skulle prova blev det lite för stor, då mådde jag inge vidare. Provade aldrig någon mer gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns någon ny dosa ute för 12-13:- vad jag har sett. Inte vågat testa eftersom de flesta nya snussorter smakar skit och det slutar med att man ger bort dosan till nån sniken jävel som kan snusa blomjord bara för att ha nått under läppen.

Hahah ;)

Du e väl för go du. Men... Lägg ner snusandet, kapische? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du LD? kostar 15kr här, ganska gott när man väll behöver det men det är nog inget som jag kan tänkas byta ut Generalen mot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, Jävla moralkärringar är ni hela bunten (nästan). Låt folk göra som de vill, jäkla facistfasoner. Visst upplysa är jättebra men när folk börjar att kalla andra svaga för att de har valt ett aktivt val är skitsnack. Bah.

Votar, Ja när det bjuds

Man är fan inte fascist fatt amn kallar nån svag... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge mig EN anledning.

Ne det är klart. Men vet du var. Du bör inte gå ut, för då blir man förskyld. Och om man blir förskyld kan det bli värre och tillslut dör du. Och stanna inte inne heller. För där finns det massa damm som kan täppa igen dina lungor så, Precis. Du dör.

Det där va en så jävla dum mening så jag va tvungen och ta en snus i ren protest av otrolig dumhet.

ALLT, även om du bara ligger helt still i en madresserad cell kan vara farligt. Så sluta köra med något sånt larvigt. Ge mig EN anledning till varför alla människor kör bil när så många dör i trafiken?

Sheesh.. Hatar sånt där. Snusar du inte så grattis för dig, har du inte testat och ändå säger så är du bara fjantig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne det är klart. Men vet du var. Du bör inte gå ut, för då blir man förskyld. Och om man blir förskyld kan det bli värre och tillslut dör du. Och stanna inte inne heller. För där finns det massa damm som kan täppa igen dina lungor så, Precis. Du dör.

Det där va en så jävla dum mening så jag va tvungen och ta en snus i ren protest av otrolig dumhet.

ALLT, även om du bara ligger helt still i en madresserad cell kan vara farligt. Så sluta köra med något sånt larvigt. Ge mig EN anledning till varför alla människor kör bil när så många dör i trafiken?

Sheesh.. Hatar sånt där. Snusar du inte så grattis för dig, har du inte testat och ändå säger så är du bara fjantig.

Ren dumhet? Tycker det som var ren dumhet var att ta en snus. Man förstör både tandköttet och tänderna + att man får vidrig andedräkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor