StellHell Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Snusar regelbundet. Har gjort det sen 99-00. Redigerad 15 november, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ni som snusar, vad kostar dosorna där ni bor? Beror ju på vart man köper det, men det mest vanliga är 25kr portionsdosan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Men inte "interligent" nog att kunna stava? Det räcker med att en påpekar det! Och som jag tidigare sagt så har inte stavningen något med intelligens att göra. Redigerad 15 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Beror ju på vart man köper det, men det mest vanliga är 25kr portionsdosan Okej, på statoil här kostar dom 26 och det är enda stället man får köpa på. Men jag har hört att på vissa ställen kostar en stock typ 150-190. Vilket innebär att en dosa kostar 15-19 kr vilket är mer än en tia billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det finns någon ny dosa ute för 12-13:- vad jag har sett. Inte vågat testa eftersom de flesta nya snussorter smakar skit och det slutar med att man ger bort dosan till nån sniken jävel som kan snusa blomjord bara för att ha nått under läppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Beror ju på vart man köper det, men det mest vanliga är 25kr portionsdosan Btw, besviken på dig.. du skulle ju sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Snusar inte, det finns bättre saker att köpa för pengar än förstörd munhälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det finns någon ny dosa ute för 12-13:- vad jag har sett. Inte vågat testa eftersom de flesta nya snussorter smakar skit och det slutar med att man ger bort dosan till nån sniken jävel som kan snusa blomjord bara för att ha nått under läppen. Swedish match produkter ska det vara annars kan man vara utan. Där min kusin bor kostar lös 19 kr dosa, det är orättvist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Brukar man inte må kasst första gången, typ spy, må illa osv? Hur kan man fortsätta efter något sånt? Första gången tog jag en liten prilla, då gick det hur fint som helst. Men andra gången jag skulle prova blev det lite för stor, då mådde jag inge vidare. Provade aldrig någon mer gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nej. Endast provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har precis slutat röka och gått över till snus nu.. Funkar väldigt bra faktiskt Har börjat lite smått med general white.. men ska nog uppgradera mig till vanliga general. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ge mig EN anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det finns någon ny dosa ute för 12-13:- vad jag har sett. Inte vågat testa eftersom de flesta nya snussorter smakar skit och det slutar med att man ger bort dosan till nån sniken jävel som kan snusa blomjord bara för att ha nått under läppen. Hahah Du e väl för go du. Men... Lägg ner snusandet, kapische? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Bah, Jävla moralkärringar är ni hela bunten (nästan). Låt folk göra som de vill, jäkla facistfasoner. Visst upplysa är jättebra men när folk börjar att kalla andra svaga för att de har valt ett aktivt val är skitsnack. Bah. Votar, Ja när det bjuds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det finns någon ny dosa ute för 12-13:- vad jag har sett. Inte vågat testa eftersom de flesta nya snussorter smakar skit och det slutar med att man ger bort dosan till nån sniken jävel som kan snusa blomjord bara för att ha nått under läppen. Menar du LD? kostar 15kr här, ganska gott när man väll behöver det men det är nog inget som jag kan tänkas byta ut Generalen mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) La ut min för ca 30 minuter sen.. så, nä jag snusar inte Röda Lacken för the vinnst, har ju ny snygg förpackning nu och allt Redigerad 15 november, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Snusar inte, det finns bättre saker att köpa för pengar än förstörd munhälsa. Jag håller med den vise mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Bah, Jävla moralkärringar är ni hela bunten (nästan). Låt folk göra som de vill, jäkla facistfasoner. Visst upplysa är jättebra men när folk börjar att kalla andra svaga för att de har valt ett aktivt val är skitsnack. Bah. Votar, Ja när det bjuds Man är fan inte fascist fatt amn kallar nån svag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ge mig EN anledning. Ne det är klart. Men vet du var. Du bör inte gå ut, för då blir man förskyld. Och om man blir förskyld kan det bli värre och tillslut dör du. Och stanna inte inne heller. För där finns det massa damm som kan täppa igen dina lungor så, Precis. Du dör. Det där va en så jävla dum mening så jag va tvungen och ta en snus i ren protest av otrolig dumhet. ALLT, även om du bara ligger helt still i en madresserad cell kan vara farligt. Så sluta köra med något sånt larvigt. Ge mig EN anledning till varför alla människor kör bil när så många dör i trafiken? Sheesh.. Hatar sånt där. Snusar du inte så grattis för dig, har du inte testat och ändå säger så är du bara fjantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ne det är klart. Men vet du var. Du bör inte gå ut, för då blir man förskyld. Och om man blir förskyld kan det bli värre och tillslut dör du. Och stanna inte inne heller. För där finns det massa damm som kan täppa igen dina lungor så, Precis. Du dör. Det där va en så jävla dum mening så jag va tvungen och ta en snus i ren protest av otrolig dumhet. ALLT, även om du bara ligger helt still i en madresserad cell kan vara farligt. Så sluta köra med något sånt larvigt. Ge mig EN anledning till varför alla människor kör bil när så många dör i trafiken? Sheesh.. Hatar sånt där. Snusar du inte så grattis för dig, har du inte testat och ändå säger så är du bara fjantig. Ren dumhet? Tycker det som var ren dumhet var att ta en snus. Man förstör både tandköttet och tänderna + att man får vidrig andedräkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts