Jump to content

Snusar du?

ZcruweN
 Share

Ja snusar du?  

152 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: NEJ!!!! Det är bara äckligt och jävlit onödigt. Dom som börjar är ju bara fjortisar som försöker vara coola inför sina kompisar.

Så du tror alltså att när jag snusade gjorde jag det för att vara cool? Du har ju så fel, anledningarna att jag snusade var: Det är gott,skön känsla kul med niccokickar i början sen så är det väl bland det svenskaste man kan göra haha B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Brukar man inte må kasst första gången, typ spy, må illa osv? Hur kan man fortsätta efter något sånt?

Olika från person till person... Första gången jag testa snus blev jag bara otroligt lugn och varm i kroppen sånn jävla skönkänsla och smaken är ju helt underbar så efter det var man fast fram till i lördags B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror alltså att när jag snusade gjorde jag det för att vara cool? Du har ju så fel, anledningarna att jag snusade var: Det är gott,skön känsla kul med niccokickar i början sen så är det väl bland det svenskaste man kan göra haha B)

Det säger alla som vägrar erkänna att de har fallit för grupptrycket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det säger alla som vägrar erkänna att de har fallit för grupptrycket

Jag ska säga dig, att i mitt kompisgäng är vi 7 pers . Och inte en enda snusade.

En dag i somras slog det slint i huvudet på mig, och jag sa till mina kompisar att jag ska fan börja snusa. Och då undrade de varför i hvete ska du göra det för?

Jo, sa jag . Det är gott och jag tycker att snusringar på byxor är det snyggaste som finns.

Så, sagt och gjort. Jag började.

Och vad har jag orsakat? Två av mina kompisar har börjat och den tredje är påväg.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska säga dig, att i mitt kompisgäng är vi 7 pers . Och inte en enda snusade.

En dag i somras slog det slint i huvudet på mig, och jag sa till mina kompisar att jag ska fan börja snusa. Och då undrade de varför i hvete ska du göra det för?

Jo, sa jag . Det är gott och jag tycker att snusringar på byxor är det snyggaste som finns.

Så, sagt och gjort. Jag började.

Och vad har jag orsakat? Två av mina kompisar har börjat och den tredje är påväg.

Ännu värre. Du startar ett indirekt grupptryck B)

Redigerad av The_KeeperBoy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor