Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: NEJ!!!! Det är bara äckligt och jävlit onödigt. Dom som börjar är ju bara fjortisar som försöker vara coola inför sina kompisar. Så du tror alltså att när jag snusade gjorde jag det för att vara cool? Du har ju så fel, anledningarna att jag snusade var: Det är gott,skön känsla kul med niccokickar i början sen så är det väl bland det svenskaste man kan göra haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Den kicken man får första gången kommer jag alltid att minnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Har bara provat några gånger, men det var ingenting jag fastnade för. Redigerad 15 november, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ganska ofta snusar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Brukar man inte må kasst första gången, typ spy, må illa osv? Hur kan man fortsätta efter något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Brukar man inte må kasst första gången, typ spy, må illa osv? Hur kan man fortsätta efter något sånt? Det där är nog ganska olika. Jag har aldrig mått dåligt av vare sig cigaretter eller snus. Men jag har aldrig riktigt rökt. Sjukt sjukt skraj för canser. Endast 10% överlever det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Brukar man inte må kasst första gången, typ spy, må illa osv? Hur kan man fortsätta efter något sånt? Olika från person till person... Första gången jag testa snus blev jag bara otroligt lugn och varm i kroppen sånn jävla skönkänsla och smaken är ju helt underbar så efter det var man fast fram till i lördags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Så du tror alltså att när jag snusade gjorde jag det för att vara cool? Du har ju så fel, anledningarna att jag snusade var: Det är gott,skön känsla kul med niccokickar i början sen så är det väl bland det svenskaste man kan göra haha Det säger alla som vägrar erkänna att de har fallit för grupptrycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det säger alla som vägrar erkänna att de har fallit för grupptrycket Så säger alla som tror dom har vet något. Ingen och då menar jag ingen av dom jag umgås med snusar förutom jag, så snälla yttra dig inte din jävla tönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Det säger alla som vägrar erkänna att de har fallit för grupptrycket Jag ska säga dig, att i mitt kompisgäng är vi 7 pers . Och inte en enda snusade. En dag i somras slog det slint i huvudet på mig, och jag sa till mina kompisar att jag ska fan börja snusa. Och då undrade de varför i hvete ska du göra det för? Jo, sa jag . Det är gott och jag tycker att snusringar på byxor är det snyggaste som finns. Så, sagt och gjort. Jag började. Och vad har jag orsakat? Två av mina kompisar har börjat och den tredje är påväg. Redigerad 15 november, 2005 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har hänt att jag snusat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nej, jag är för smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Sen så är det ju bevisat att chanserna att få tandlossning (eller vad det heter) ökar när man snusar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ja, General for teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Jag ska säga dig, att i mitt kompisgäng är vi 7 pers . Och inte en enda snusade. En dag i somras slog det slint i huvudet på mig, och jag sa till mina kompisar att jag ska fan börja snusa. Och då undrade de varför i hvete ska du göra det för? Jo, sa jag . Det är gott och jag tycker att snusringar på byxor är det snyggaste som finns. Så, sagt och gjort. Jag började. Och vad har jag orsakat? Två av mina kompisar har börjat och den tredje är påväg. Ännu värre. Du startar ett indirekt grupptryck Redigerad 15 november, 2005 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ännu värre. Du startar ett indirekt grupptryck Jag gissar på att hela hans ''gang'' snusar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nej, är för interligent för sånt. Men inte "interligent" nog att kunna stava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nej och jag tänker nog aldrig pröva heller, det tjänar ingenting till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nä, men har snusat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ni som snusar, vad kostar dosorna där ni bor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts