Reve Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Fick snus upptryckt i munnen av några niorna när ja gick 6. Men kommer inte göra det igen det är ganska skabb. Men många på skolan snusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har bara provat. Gillade det inte som tur var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har prövat. Var det gratis och ofarligt skulle jag fortsätta. Nu är det så att jag inte slösar pengar på dålig hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: Ja det gör jag rätt ofta. Jag snusar regelbundet, men har funderat på att sluta. Fast, vet inte om jag gör det. Dyrt är det också. Är uppe i 1104 kr nu på snus. 48dosor*23(lätt avrundning till vad jag brukar köpa snus för) = 1104 Edit: Rapé till folket. Även Röda Lacket Dead man walkin' Girls, do NOT attempt to go near this person, as he has potential cancer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ser ingen mening med det. kanske man inte får cancer, men det är knappast nyttigt ändå. alldrig provat, och kommer alldrig göra, fy fan, luktar som en gris anal och ser ju skit vidrigt ut, hu hattar verkligen inte hur ni frivilligt stoppar skiten i käften jaja det är eran huvudvärk vad ni gör, men så jävla äckligt när folk kastar snus på backen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ser ingen mening med det. kanske man inte får cancer, men det är knappast nyttigt ändå. alldrig provat, och kommer alldrig göra, fy fan, luktar som en gris anal och ser ju skit vidrigt ut, hu hattar verkligen inte hur ni frivilligt stoppar skiten i käften jaja det är eran huvudvärk vad ni gör, men så jävla äckligt när folk kastar snus på backen Smaken är som baken, Delad. Du är tydligen inte på samma del som mig =) Det luktar och är gott, men som sagt dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: Nej. Kommer med 99% säkerhet aldrig börja heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nah, och varför börja när jag har sluppit det så här länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har provat ett fåtal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nej, är för interligent för sånt. Men inte nog för att stava, right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote Nej. Hur fräscht är det om man får tjej nån gång? Sen så luktar det skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Men inte nog för att stava, right! Stavning har inget med intelligens att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote:Nej Tycker att rökare och snusare bör få betala för cancervård, i och med att det är dom som orsakat de själva! Har man råd me snus har man råd me vård... Rökare kan ju få cancer även om det inte berör på sjävla rökningen... orättvist att dem ska behöva betala då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Rökare kan ju få cancer även om det inte berör på sjävla rökningen... orättvist att dem ska behöva betala då.. Visst. Att röka, och att dö av kancer inte orsakad av rökning, är som att spela singleplayer i rysk rolett och inte dö av den egna kulan. Spela roll, man hade bara levt max en minut till om man inte hade dött av den andra orsaken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Orkar inte börja snusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Men inte nog för att stava, right! Det säger väl bara var nivån hos snusare ligger va? @aikjonas12: Och intelligens har att göra med om man snusar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag snusade förut i 7:an men slutade ganska fort när min bror fick reda på det. och var på väg att skvalra till mor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 @aikjonas12: Och intelligens har att göra med om man snusar eller? Nej egentligen inte men om man skälv bidrar till att man förstör tänder m.m så är man inte särskilt intelligent, inte på den punkten i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Votelivote: Nej. Skulle aldrig få för mig att ens prova... En massa folk jag känner snusar (folk som jag aldrig trodde skulle göra sånt. Men det är mycket man inte vet om folk, det ska sägas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: NEJ!!!! Det är bara äckligt och jävlit onödigt. Dom som börjar är ju bara fjortisar som försöker vara coola inför sina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts