ZcruweN Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ja som sagt, Snusar ni? Det är rätt många i min skola som snusar så jag tänkte kolla Själv så kan jag säga att jag gör det ja men inte så jätte ofta Ja jag vet att dom flesta kommer säkert svara "nej det är dumt och äckligt" eller så men det får man väl leva med då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Null vote: Har slutat... Blev lite dyrt till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nej, är för interligent för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote:Nej Tycker att rökare och snusare bör få betala för cancervård, i och med att det är dom som orsakat de själva! Har man råd me snus har man råd me vård... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote:Nej Tycker att rökare och snusare bör få betala för cancervård, i och med att det är dom som orsakat de själva! Har man råd me snus har man råd me vård... Håller med där varför ska staten betala pengar till ens operation när man själv gjort det och är medveten om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Vote: Ja det gör jag rätt ofta General! Redigerad 15 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote:Nej Tycker att rökare och snusare bör få betala för cancervård, i och med att det är dom som orsakat de själva! Har man råd me snus har man råd me vård... Finns väl inte ett enda bevisat cancerfall där snus varit orsaken... Eller fanns ju en snusare som fick muncancer men dom ansåg att det inte var snus som var orsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Vote: Ja det gör jag rätt ofta. Jag snusar regelbundet, men har funderat på att sluta. Fast, vet inte om jag gör det. Dyrt är det också. Är uppe i 1104 kr nu på snus. 48dosor*23(lätt avrundning till vad jag brukar köpa snus för) = 1104 Edit: Rapé till folket. Även Röda Lacket Redigerad 15 november, 2005 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: Nej. Jag är inte dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Nej, inga barbarfasoner här inte! *Nynnar tyst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vote: Ja det gör jag rätt ofta. Jag snusar regelbundet, men har funderat på att sluta. Fast, vet inte om jag gör det. Dyrt är det också. Är uppe i 1104 kr nu på snus. 48dosor*23(lätt avrundning till vad jag brukar köpa snus för) = 1104 Edit: Rapé till folket. Även Röda Lacket Rapé lös är så jävla fin =) Har du testat prima? Tänk på att du måste vara beredd på att lida lite om du ska sluta, har haft konstant huvudvärk nu i några dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Typ ja. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Finns väl inte ett enda bevisat cancerfall där snus varit orsaken... Eller fanns ju en snusare som fick muncancer men dom ansåg att det inte var snus som var orsaken. Jo i tandköttet. Det är många som har fått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jo i tandköttet. Det är många som har fått det Källa danke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Rapé lös är så jävla fin =) Har du testat prima? Tänk på att du måste vara beredd på att lida lite om du ska sluta, har haft konstant huvudvärk nu i några dagar... Rapé portion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Snusar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Rapé lös är så jävla fin =) Har du testat prima? Tänk på att du måste vara beredd på att lida lite om du ska sluta, har haft konstant huvudvärk nu i några dagar... Njaae, gillade inte Rapé lös så värst mycket. Och Prima har jag inte testat.. Då får jag fråga ifall du testat LD ? Billigt som fan, bara 15,- dosan. Har en liten, alltså pytteliten smak av chocklad. Men, det är ingen tjej-snus. Tillochmed några kompisar tyckte det luktade lite chocklad om den.. Jag har varit med om det. Jag var utan snus en hel helg en gång. Både måndag och tisdag var jag värsta jävla närv-vraket. Fick dunder ryck på allt och alla. Skrek som fan åt morsan när jag inte fick pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har väl hänt några gånger... Inget jag för så jätte ofta.. Någon gång IBLAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Njaae, gillade inte Rapé lös så värst mycket. Och Prima har jag inte testat.. Då får jag fråga ifall du testat LD ? Billigt som fan, bara 15,- dosan. Har en liten, alltså pytteliten smak av chocklad. Men, det är ingen tjej-snus. Tillochmed några kompisar tyckte det luktade lite chocklad om den.. Jag har varit med om det. Jag var utan snus en hel helg en gång. Både måndag och tisdag var jag värsta jävla närv-vraket. Fick dunder ryck på allt och alla. Skrek som fan åt morsan när jag inte fick pizza Rapé lös och rapé portion är guds gåva till världen, synd att jag försöker sluta annars hade jag testat prima =) LD har jag testat, inget som kommer under min läpp igen iallafall. Om man inte har pengar (vilket jag jämt har) så blir det Granit. Men lycka till om du ska sluta, har klarat mig 4 dagar nu så det ska nog förhoppningsvis gå bra. Sen ni som tror man får cancer av snus : Fuck u =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts