rabarben Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ja jag undrar var man kan få en polisuniform! Utan att dejta barbera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ja jag undrar var man kan få en polisuniform! Utan att dejta barbera! Går inte. om du inte moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ja jag undrar var man kan få en polisuniform! Utan att dejta barbera! Modda eller dejta barbara. eller.. så ber du nån dejta hon åt dig. Eller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ja jag undrar var man kan få en polisuniform! Utan att dejta barbera! Varför är det problem att dejta henne? ät som fan bara o sen tog det bara 2 timmar för mig så var uniformen så gott som min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Hmm.. Orkar inte typ, har inte just nu SA installerat. Så jag försökte hitta en snabb lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Hmm.. Orkar inte typ, har inte just nu SA installerat. Så jag försökte hitta en snabb lösning. Jag har en snabb lösning: 1. installera San andreas 2. Starta spelet 3. Splela tills du kommit till Desert missions om du inte redan är då, i så fall börja dejta Tålamod damnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Dummt att fråga när du inte ens har det installerat Ursäkta om jag tryckte på nån knapp där man inte får trycka, halkade på musen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ranz00 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Från gamespot.com Unlockable Outfits: These are all the Unlockable Outfits in the game... Pimp Suit Date Denise to %100 Overall's Outfit Date Helena to %100 Medic Uniform Date Katie to %100 Racing Outfit Date Michelle to %100 --> Police Uniform Date Barbara to %100 <-- Valet Uniform Complete the mission "555-WE-TIP" Gimp Suit Complete the mission "The Key to her Heart" Croupier Uniform Complete the mission "Breaking the bank at Caligula's" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts