rabarben Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) http://img394.imageshack.us/img394/9623/untitled1copy6ie8bk.jpg Ok man gör så här: Någon skriver ett text tex Hi CJ Så ska någon lägga upp en bild som passar typ.. Jag syftar på som denna tråden på gtaforums.com http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=211979&st=0 Kan någon admin eller nåt ändra namnet till något vettigt? Här är min text. Person 1: Thats for eating my little clucker menu Person 2: Im sorry! It will never happen again! Redigerad 17 november, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Forumlekar tillåts inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Skit också isånnafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 VA?! Varför?! Vad är det här för ett stelt jävla forum som jag har hängt runt på i 3 år?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 VA?! Varför?! Vad är det här för ett stelt jävla forum som jag har hängt runt på i 3 år?! Visste inte du det? Vaför har vissa medlemmar så svårt att läsa forumets regler?? Det händer väldigt ofta att folk startat så kallade "lek-trådar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Väntar bara på Azore nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vore det så jä-la farligt med en "lektråd" då? i alla andra trådar här är det ju bara massa fjantar som vrålar "SÖÖÖÖK!" o skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vore det så jä-la farligt med en "lektråd" då? i alla andra trådar här är det ju bara massa fjantar som vrålar "SÖÖÖÖK!" o skit. Jaha okej! Hursomhelst så är "lektrådar" förbjudet på forumet och det är inget man kan göra åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Men "Sakletarjakt Twothousandn'five" var inte det en "lek tråd". Den sa ju Azore inget om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Men "Sakletarjakt Twothousandn'five" var inte det en "lek tråd". Den sa ju Azore inget om! Nej precis och detta var roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Men "Sakletarjakt Twothousandn'five" var inte det en "lek tråd". Den sa ju Azore inget om! Det är skillnad "Sakletarjakt Twothousandn'five" var inte en "lek tråd" på samma sätt som vi i denna tråd har valt att definiera "lek tråd". Visst det var en tråd om en lek men en "lek tråd" innebär att det är en tråd som inehåller ett forumspel. för er som ej vet vad det e så e det typ: 1. Katt 2. Tiger 3. Råtta osv.. altså bara spam. Ett Forum är ett ställe där man diskuterar saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Någon kan ju joina i gtaforums så drar vi upp tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnaget666 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Någon kan ju joina i gtaforums så drar vi upp tråden Precis....gå och lek nån annanstans, här är vi seriösa debattörer! Gta över lag är väldigt allvarligt och inget att skoja om. Inte för att idén var ett dugg kul....så mig kvittar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts