Jump to content

Gta startar inte :S hjälp

Linuzzz
 Share

Recommended Posts

Om det är Norton Anitvirus som kommer med ett varningsmeddelande ska du välja "Tillåt alltid anslutning för det här programet".

Om du skaffat spelet på olagligt vis (d.v.s. bränt av någon annan eller laddat ned det) så kan du inte få någon hjälp, då det är emot reglerna. Läs mer här och här angående den biten.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det står nånting om min ip :S men men det va ju ledsamt får jag börja om från början igen då satt 20 timmar i sträck utan anledning då men e det nån som vet ifall jag gör en system återställning till dagen jag installerade det e mina save filer kvar då? eller om ni vet hur jag fixar det annars vore schysst o svara på oxå :lol::ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade/har samma problem, när jag ringde KE-media så hade han aldrig hört om något liknande problem, han gav mig rådet att installera om spelet, jag gjorde men samma problem kvarstår, då gav han mig rådet att gå in och kolla på kör--->Dxdiag och se att allt står rätt till där, det gjorde det.

Då finns det bara en sak kvar att göra..omformatera datorn, för min del känns det surt att behöva göra det eftersom jag har en massa annan information och spel osv som jag inte vill ska försvinna, men hur du vill göra är upp till dig...det här är råden jag fick från deras support.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor