Perlan Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Mjo.. läste Illusterad Vetenskap. Så såg jag en sida, om "Världen i 3D".. Sedan, så kom det upp en hemsida. worldwind.arc.nasa.gov . Dock, så sitter jag i skolan, så jag har ju ingen behörighet att installera programet.. Jag återkommer senare ikväll, när jag kan installera det. Annars, så kan väl ni testa ? Ha det bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Påväg hem nu 21% klart ^^ 27 32 35 39 43 45 67 55 64 69 73 79 84 87 90 91 94 97 100% Jorå... det verkar bra... vissa saker bätter/sämre än Google Earth Redigerad 15 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Testade det innan.. Verkar inte funka på min laptop.. testar när jag kommer hem istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Är det bättre detaljerat än Google Earth? I det programmet är det bara detaljerat i huvudstäderna, skulle va roligt om man kunde se sitt hus på landsbyggden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Egentligen vore det rimligt att de är bättre kvalite.. Liksom, NASA? Fast har inte testat så jag vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Egentligen vore det rimligt att de är bättre kvalite.. Liksom, NASA? Fast har inte testat så jag vet ej Dom bilderna som e på google earth är vell okså nasa's? och lite har dom köpt från national...vad det nu heter. Kan någon visa print från det där programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Alltså, jag måste gjort fel för det här programmet suger verkligen . Kan inte ens zooma in i New York. Det är bara kladdigt och ser inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Alltså, jag måste gjort fel för det här programmet suger verkligen . Kan inte ens zooma in i New York. Det är bara kladdigt och ser inget! MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det finns massa olika knappar man kan välja. Om man trycker på USGS 1m Ortho, kan man se lite hus, fast bara i svart/vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Detta är ingen "se-högupplösta-bilder" tjänst, utan mer av en sorts geografi-tjänst typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Detta är ingen "se-högupplösta-bilder" tjänst, utan mer av en sorts geografi-tjänst typ.. Märkte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts