Jacker Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Själv har jag klarat runt 50% :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Det går ju så jävla segt efter 50% så man ids ju inte göra skituppdragen som är efter 50% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 :'( "snyft", jag har inget minneskort.... :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 ligger på 98% hittar inte de två sista hoppen...fast jag vet var alla är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 98%. vafan händer i spelet efter 50% egentligen ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 :'( "snyft", jag har inget minneskort.... :'( :'( :'( Om man inte har minneskort är livet inte värt att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Om man inte har minneskort är livet inte värt att leva. :'( Jag vet :'( , men nästa gång jag och morsan far till stan då ska jag fanimej köpa ett minneskort, kosta vad det kosta vill......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 ligger på 75% just nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ante the man Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 hehe kommer inte förbi death row men har 99 hp 31procent hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 84% 93hp PS. Min katt är söt... men biter nästan av mig fingrarna ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts