Jump to content

Snabbare båt/cykel

Schnitz
 Share

Recommended Posts

Är det någon som lyckats få en båt riktigt tokesnabb? Trots att jag höjer maxfarten så verkar det som att båten bromsas upp för mycket av vattnets motstånd, så det går ju inte att få en båt att riktigt sjukesnabb. Det går ju att ändra "friction", så båten inte gräver ner sig för mycket, men det räcker inte riktigt till. Någon som har några bra inställningar som får båten sjukt snabb? Gärna till "Reefer", eftersom den är vanligast.

När jag ändrar BMX:ens maxhastighet så verkar det inte påverka farten alls. Borde väl gå att få den hur snabb som helst precis som med bilarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått rätt bra fart i båten "Speeder" nu. Båten accar upp i en sån fart att datorn hakar upp sig och blinkar "loading". Ändå har jag bara satt 300 kmh som maxfart. En väldig skillnad från Reefern iaf.

Edit: 240 verkar vara lagom i båtarna som hör till de snabbare. Går undan utav bara den och datorn hänger sig inte. :ermm:

Redigerad av Schnitz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor