skaeG Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Tjabba! Sökte och sökte men hitta inte om spelet getting up! så nu gjorde jag en tråd om det spelet:) va tycker ni? värkar det grymt eller hur värkar det.. skriv va ni vill! vill gjärna snacka om spelet:) snälla inga kommentarer typ som "asså orka klotter" "jävla klotter spel" eller liknande! peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hmmm har aldrig hört talas om detta spel =/ Lite screens kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Www.gettingup.com kolla in sidan.. riktigt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Snart kommer pKz och säger "Se, jag sa ju att det bara är hiphopare som klottrar." Men jag har inte spelat spelet men det verkar intressant. Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Det är inte bra att skolka från svenskan, din lärare skulle riva sitt hår om han såg dig skriva sådär. Värkar det grymt eller hur värkar det? Det värkar ingenting. Gjärna? Gärna. Nej jag tror inte det här spelet blir nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag har hållt koll på det här spelet ett tag och tror att det kommer bli skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Länk till hemsidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Grafitti can't be stoped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Grafitti can't be stoped Jo, med sudd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jo, med sudd HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 HAHA Ho-ho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 HAHA Indeed, fan vad rolig jag var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag har hållt koll på det här spelet ett tag och tror att det kommer bli skojj Det tror däremot inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Det här spelet är dömt att misslyckas... Anledning 1: Graffiti har aldrig varit och kommer alldrig att bli bra om man försöker kommersialisera det (med undantag för filmer som behandlar ämnet, dom kan faktiskt vara bra). Aneldning 2: Graffiti handlar om att påverka det offentliga rummet och att använda sin "kreativitet" till att skapa "konst", att gå runt i en på hittad värld och trycka på en knapp för att lägga upp en fördeffinerad (stavning?) piece kommer inte bli samma sak. Anledning 3: Spelet riktar sig förmodligen främst till graffare, och dom är inte direkt kända för att hellre sitta hemma med ett spel istället för att gå ut o måla... Vill ni ha ett Graffiti-spel ladda ner "Graffiti Studio" ifrån www.vandalsquad.com istället... om det är handlingen och att spöa poliser och den delen av spelet ni vill ha spela GTA eller valfri GTA kopia... (Men hur som helst ska jag skaffa det här spelet när det släpps, man måste ju testa liksom ) "Piece out" (and not in a game) EDIT: Stavning Redigerad 16 november, 2005 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ho-ho Ha-ha... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Behöver hjälp på andra banan, efter man har gjort sönder låset med bultsaxen så hoppar man ner i en typ "fyrkant" och slår ner en kille, sen står att man ska "find the entrece(stavning:entre) to the pool, jag fattar nöll! Jag fattar ju vad man ska göra men hur ?? har jag missat något tips om hur man flyger ur den som stålmannen eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts