Siana Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Hej gott folk! Det finns en fjantig chattsida som heter Playdo. Där kan man gå runt och chatta, urtrist, men! För inte alls längesen upptäckte jag en liten kul funktion! När du skapat en medlem och loggat in (tar inte så lång tid) får du upp en liten stad du kan titta runt på. I staden finns det olika byggnader, de flesta för trista grejer. Men så finns det en byggnad som det står "Games" på. Klickar man på den, kan man sedan klicka vidare till "Graffiti". I graffiti kan man sedan välja olika rum, och i dessa kan man rita på en vägg tillsammans med andra hejvilt. Detta är faktiskt riktigt kul om det inte var för att folk förstör hela tiden. Men som skönt är finns det "Privat rum". Där skriver man in ett namn, och finns rummet kommer man dit, annars skapas det ett rum. Det är dock svårt att hitta var folk håller till. Därför finns det nu ett rum kallat "Gtasajten". Välkomna in! (Det finns säkert något sånt här nån annanstans också. Gnäll inte på mig om ni inte orkar regga er, detta är en kul grej bara.) Redigerad 14 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Kan inte joina. Händer inget när jag trycker fortsätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Kan inte joina. Händer inget när jag trycker fortsätt Jaså? När, när du skapar en medlem? Testa flera gånger, annat användarnamn mm (Du får ändå välja artisnamn när du ska rita). Gör en skärmdump och visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Asså på första sidan http://img284.imageshack.us/img284/6624/skaermdump4oi.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Asså på första sidan http://img284.imageshack.us/img284/6624/skaermdump4oi.th.jpg Det kommer upp som ett pop-up så du kanske har sånt blockerat. Edit: Wiee, andra gången jag skrivit tusen inlägg. Redigerad 14 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Verkar kaZt.. Tanka Graffiti Studio ist. Orkar inte länka. Use gewgle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Verkar kaZt.. Tanka Graffiti Studio ist. Orkar inte länka. Use gewgle. Graffiti Studio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Bleh, då måste man ju ladda ner Det här kan man spela online. Joina nu ffs! *fNitTizZ* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Bleh, då måste man ju ladda ner Bleh, då måsta man ju registrera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Bleh, då måsta man ju registrera Men man spelar ju offline! Däremot hittade jag online på deras sida. Men där måste man registrera + att det var tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Jag drar upp tråden, eftersom det är mycket enklare att rita nu. http://graffiti.playdo.com <-- Private room: Gtasajten. *EDIT* Så länge gick det innan alla började förstöra. Redigerad 9 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Alla och alla, jag tycker att det var morfin som förstörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Alla och alla, jag tycker att det var morfin som förstörde. Kom ju in en turk som hette "Allchalla" som suddade allt osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Kom ju in en turk som hette "Allchalla" som suddade allt osv Var det du som var m0rfin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Var det du som var m0rfin ? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja Dina hakkors var väldigt mogna tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Dina hakkors var väldigt mogna tycker jag. Nja.. dom var ju inte så jättemogna.. Dom måste ju stå i solen i minst 3 veckor innan dom är Riktigt mogna så man kan äta dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Här är en jag gjorde lite kvickt när jag var ensam inne... Lite svårt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Här är en jag gjorde lite kvickt när jag var ensam inne... Lite svårt nu Om du tar ignore på de som förstör så går det ju bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Om du tar ignore på de som förstör så går det ju bra ? Det kände jag inte till! Ashmed, Addepladde och Exotic <--- Ignore! Yay! Jag ser vad jag ritar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts