RavenE Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag undrar om man kan skaffa en webadress som är GRATIS? Typ som: www.någonting.se Vilka "ändelser" (.com, .se, .nu o.s.v.) är gratis och vart kan man skaffa sådanna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 .tk är gratis, hittar du på www.dot.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Öhhrrmm...det var inget...jag såg att allt fungerade nu Redigerad 14 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Webb.se kan man få gratis. vet dock inte vart... det blir alltså ungefär www.domännamn.webb.se som exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Stor http://www.tipdots.com Dom ger en .se.tp domain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) , Redigerad 13 december, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Först ska du välja ett webbhotell (tex frip.dk (eller ngt sådant)) Sedan gå in på typ info.se sedan registrera dig.. Frip är inte bra men jaja ta vilket som hälst.. Adda mig på msn om du vill veta mer.... Jag kan rekommentera Beffo Webbhotell. Ett mycket stabilt webbhotell som är helt gratis. Vi erbjuder 20MB utrymme samt PHP och 1 MySQL databas och annat smått och gott. Du administrerar din hemsida med hjälp utav ftp eller zpanel och har alltid åtkomst till detta. Inte nog med det, Du får även hela 10GB Trafik/mån. Vi har över 100 kunder som aktivit jobbar med sina hemsidor. Beffo Webbhotell är förmodligen det första webbhotell som erbjuder gratis företags- och kändis webbpaket. Vill ni veta mer om oss eller hur vi jobbar så besök hemsidan på http://www.beffo.mine.nu Serverarna är plaserade i Sverige och är igång 24/7. Vid eventuella driftfel så åtgärdas detta snabbast möjliga. Vi har även haft/har endel kunder från GTAsajten. En utav dessa är packe_88. Här kan ni läsa lite lovand ord vi fått från andra kunder. http://www.beffo.min...hp?showtopic=50 Redigerad 14 februari, 2011 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Webb.se kan man få gratis. vet dock inte vart... det blir alltså ungefär www.domännamn.webb.se som exempel... Som min!! www.andersochmåns.webb.se Man skaffar på www.webb.se ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag kan rekommentera Beffo Webbhotell. Ett mycket stabilt webbhotell som är helt gratis. ...och som fortfarande inte går att registrera sig på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) ...och som fortfarande inte går att registrera sig på! Läser man på startsidan så står det ganska tydligt varför. Sedan står det även hur man gåt till väga för att registrera sig. Redigerad 16 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Läser man på startsidan så står det ganska tydligt varför. Sedan står det även hur man gåt till väga för att registrera sig. Varför tar du inte bort Beställ-länken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Varför tar du inte bort Beställ-länken då? För att jag anser att den är fin och för att folk skall mötas utav "Sidan kan inte visas" ruta. Detta som hämd för att man inte läser förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts