VickeX Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Jao. Jag har lite problem. Jag kan inte skriva till någon. Det står bara "Detta medelande kunde inte.." ja ni vet. Hela tiden. Edit: Jacker.. Hanns chattnamn. Japp Black Eyed Peas i min playlist. Jupp Redigerad 14 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Ser inte mitt chattnamn någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Ser inte mitt chattnamn någonstans... Hanns. Franz Ferdinand står det inbakat där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur går det med "msn-tråden" då? SOM DU LAGT UPP! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35790&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Det var ju den tråden jag menade drunknade Edit. Asså det är något fel jag ser inte när det finns nya inlägg i en topic. Flyttar väll dit då :-/ Men ni kanske ändå kan hjälpa Redigerad 14 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det var ju den tråden jag menade drunknade Det hindrar ju inte dig att skriva i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts