gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Get Gifts For Free Här kan man få gratis saker som ipods,ps3 eller mobiltelefoner. Man får sin gratis grej när man har köpt signal boosters av dom för 40 dollar = ca 320 kronor. Men kan det vara sant ? Jag ska nog köpa signal boosters och få en gratis ipod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Tror la fan att det där inte är sant. Fake så det stinker om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det är inte sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Det behöver ju inte vara fake, du kanske får en plastmodell av en iPod, ps3 eller en mobiltelefon med lite godis i. Då håller de faktiskt vad de menar, de ger dig en iPod, men de sa aldrig om det var en plastmodell eller riktig. Redigerad 14 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Motivera varför ni tror att det inte är sant . Om man kollar på Testimonials så ser man folk som har skrivit att det funkar finns även en lista har sett flera svenska namn där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Motivera varför ni tror att det inte är sant . Om man kollar på Testimonials så ser man folk som har skrivit att det funkar finns även en lista har sett flera svenska namn där Haha så du tror inte att dom kan ha skrivit det själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Haha så du tror inte att dom kan ha skrivit det själva? Jo självklart kan dom ha skrivit det själv amen jag tror inte det + att jag har sett på flera andra sidor att folk har skrivit add det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Haha så du tror inte att dom kan ha skrivit det själva? ja sånt är bara FAKE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Ofta får man det gratis - om man köper något annat... "Köp tre, få EN gratis!", typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Get Gifts For Free Här kan man få gratis saker som ipods,ps3 eller mobiltelefoner. Man får sin gratis grej när man har köpt signal boosters av dom för 40 dollar = ca 320 kronor. Men kan det vara sant ? Jag ska nog köpa signal boosters och få en gratis ipod Det är definitivt fejk, för ps3 finns inte ens än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det är definitivt fejk, för ps3 finns inte ens än Har för mig att det finns i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Har för mig att det finns i USA Nej, det gör det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nej, det gör det inte... Jo! Den utvecklas väl där/byggs där? Då bör den finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jo! Den utvecklas väl där/byggs där? Då bör den finnas Nepp, Playstation 3 utvecklas i Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nepp, Playstation 3 utvecklas i Japan. Skit Men, det finns nog en liten prototyp.. Aja, den sidan är fejk och om det skulle funka skickar de bara till dom som bor i usa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Skit Men, det finns nog en liten prototyp.. Aja, den sidan är fejk och om det skulle funka skickar de bara till dom som bor i usa. Det står att dom skickar vart som helst + att det finns en lista med folk dom har skickat ut grejer till (finns till och med till sverige) men den e väl falsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det kan inte stämma! Inget företag är så dumt att de skickar ut saker för tusentals kronor bara för att man köper nåt för 400kr.. Däremot kan jag tänka mig att om det är ett avtal du går med på som tvingar dig att köpa något för 400kr i 1år eller nåt sånt, så kan det mycket väl stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Tror inte att det är sant. Skulle inte förvånna mig om man fick en stor fet räkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Eller nån form av skatt/frakt man ska betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Eller nån form av skatt/frakt man ska betala. Frakt är nog självklart skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts