.:Gurkan:. Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 HUr ser man vilket moderkort man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Genom lådan som den låg i när man köpte det. Annrs finns ju program som SiSandra eller vad det hette som kollar upp vad man har i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Genom lådan som den låg i när man köpte det. Annrs finns ju program som SiSandra eller vad det hette som kollar upp vad man har i datorn. Du var ju mycket till hjälp, Jag tycker att du skulle posta när du vet nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Du var ju mycket till hjälp, Jag tycker att du skulle posta när du vet nått Men han skrev ju SiSandra, du kanske ska läsa innan du postar. Everest är osså ett bra program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) EDIT:Faan så han aKi före Off Topic: .:Gurkan:. varför är du aldrig inloggad på playmerkontoret det är ju ändå du som är boss Redigerad 14 november, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Systemhanteraren ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) EDIT:Faan så han aKi före Off Topic: .:Gurkan:. varför är du aldrig inloggad på playmerkontoret det är ju ändå du som är boss Det kallas att ha ett liv? Också kallad skola Redigerad 14 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det kallas att ha ett liv? Också kallad skola Jamen då blir det ju som om du har dragit igång ett projekt och inte tänker avsluta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jamen då blir det ju som om du har dragit igång ett projekt och inte tänker avsluta det. Asså palla bråka, hjälp han bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Asså palla bråka, hjälp han bara. Tyckte det var gurkskallen som började bråket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Tyckte det var gurkskallen som började bråket. Jag hade inte sovit på hela natten, var kanska trött och irreterad, Förlåt. Men måste ju få betyg och jobb ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Enklast är väl att öppna datorn och läsa vad det står. På nästan alla moderkort finns det en vit text med moderkortets namn på mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Efter att jag hade installerat Everest så hittade mitt anti spyware beta ett spyware. Vill inte säga att programet suger men bara en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts