Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Mhum.. Jag har en läxa där man ska skriva en spökhistoria, den är handskriven, färdig och klar men morsan tycker att jag skriver så fult och stavar så dåligt så att hon vill att jag ska skriva den på datorn. Om jag skriver i W0rd på engelska så kommer en ruta upp. (Se nedan) Denna ruta kommer upp ungefär var 3:de ord, vilket är jävligt störande för jag har mycket att skriva. Så snälla hjälp mig! Måste man ha språket inställt på engelska eller? Hur skall jag göra för att fixa detta? 0=o Redigerad 14 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Installera den da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Snäll morsa du har... Rekommenderar att du rotar fram Office-cd:n du bör ha fått med när datorn införskaffades, där ligger autokorrigeringslistorna färdiga för installation. Annars är det bara att dra på Crocodile Dundee-hatten och ge dig ut i buskaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Installera den da Fungerar inte.. Står att man måste ha skiva.. Pico: Jaha, Okej. Jag tar och letar.. Redigerad 14 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Så där får jag också... det flyter på om man inte skriver fel (som jag ) nejmen leta på du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hittade inte.. :'( Hittade bara en massa skivor till Bildskärm, moderkort osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts