leftbehind Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Varför tycker du det? Att ringa helt gratis är det väl inga fel på? Det är väldigt opraktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag fick Spype när jag installerade min Packard Bell... ...fast jag har aldrig använt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det är väldigt opraktiskt. Tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Det är väldigt opraktiskt. ...och barnsligt därför att? Min farsa använder det för att ringa till Malaysia, grymt billigt. Själv använder jag det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 ...och barnsligt därför att? Min farsa använder det för att ringa till Malaysia, grymt billigt. Själv använder jag det inte. Varför ringer han dit? --Ontopic Heter typ Sikorkaaaaa eller Sikorkaaaa eller Sikorkaaaaaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Varför ringer han dit? --Ontopic Heter typ Sikorkaaaaa eller Sikorkaaaa eller Sikorkaaaaaa.. Han sitter och snackar med sina bröder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Tihi. arwinjaegerarwin är mitt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts