Jacker Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nu är det såhär att jag måste uppdatera mitt abonemang på Norton Antivirus, men jag har ingen abonemangsnyckel. Och, nej, jag har inte hittat det i buskarna - det följde med datorn (en HP Pavlion). Någon som vet vart "nyckeln" finns? Står det någonstans på datorn, i något papper eller ska jag ringa kundtjänst? Eftersom det här är lite mer akut valde jag att starta en tråd om det och inte ta det i "Datorhjälps"- tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Ring kundtjänst och fråga. Kan ju vara så att du måste köpa nytt antivirusprog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Du måste skaffa en ny nyckel dvs en ny licens, det kan du göra på nortons hemsida. Och snälla bättre trådtitel nästa gång BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Vafan... Jag är säker på att jag skrev "Norton Antivirus" i det sekundära fältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Vafan... Jag är säker på att jag skrev "Norton Antivirus" i det sekundära fältet. Det sekundära fältet är inte titeln, så det hade varit uselt oavsett. T: Kaninchoklad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nu är det såhär att jag måste uppdatera mitt abonemang på Norton Antivirus, men jag har ingen abonemangsnyckel. Och, nej, jag har inte hittat det i buskarna - det följde med datorn (en HP Pavlion). Någon som vet vart "nyckeln" finns? Står det någonstans på datorn, i något papper eller ska jag ringa kundtjänst? Eftersom det här är lite mer akut valde jag att starta en tråd om det och inte ta det i "Datorhjälps"- tråden. Jag fick med kartongen till antiviruset när jag köpte min dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Vi köpte vårt Norton för ca 4 år sen.. 1års abonemang.. Vill du skippa att köpa nytt så är det "bara" att formatera om datorn.. Edit: Nyckeln står antagligen i nått papper.. annars vet jag ej Redigerad 14 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Jag har precis förnyat mitt Norton Anti-virus. Du ska ta Live update, och sen ska det finnas en länk till deras hemsida. Skriv in ditt kontonummer eller liknande så får du koden. Tror det kostar ca 200-300 spänn för ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts