Pantonius Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Kan man simma på gta liberty city stories?? hoppas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrangeArmy Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Måste göra dig besviken och säga att det kan man inte =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ Karlsson Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Nej tyvärr så kan du inte simma..... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Claude, Tommy och Toni kommer ju allihop från Liberty City, men ingen av de kan simma, men CJ som kommer från Los Santos kan det. De verkar inte ha en simmskola i Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Claude, Tommy och Toni kommer ju allihop från Liberty City, men ingen av de kan simma, men CJ som kommer från Los Santos kan det. De verkar inte ha en simmskola i Liberty City. Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ Karlsson Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Vart faktisk riktigt besviken när jag upptäckte det i spelet, jag trodde att man kunnde det och jagad som man var av polisen så hoppar jag ner i vattnet och dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Värdelöst? det kunde man ju tom i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det finns ingen chans att det går i PS2-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 De har bara sagt att det kommer till PS2. De har inte sagt om det enbart är en konvertering, eller om saker kommer ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 De har bara sagt att det kommer till PS2. De har inte sagt om det enbart är en konvertering, eller om saker kommer ändras. Då finns det en chans trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) De har bara sagt att det kommer till PS2. De har inte sagt om det enbart är en konvertering, eller om saker kommer ändras. Splet kommer till ps2 och är under utveckling. det är iaf vad dem sagt. Redigerad 10 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Eftersom spelet är försenat till PS2 så är det inte omöjligt att dom lägger in nytt material, t.ex. simmning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vad dåligt. Jag måste säga att jag är lite besviken :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts