GTApimpfoolife Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Seriöst? Då har du spelat kan jag då säga. Kanske inte riktigt lirat varje dag... Men i stortsett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 68:a timmar ungefär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Senast jag spelade var i januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag har inte spelat så mycket SA man trötnade fort på det men Vice city kunde man spela mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag har inte spelat så mycket SA man trötnade fort på det men Vice city kunde man spela mycket mer Jo..klart.. klarade ut vice city 12 ggr under en sommar tror jag det var, satt o körde hela tiden då... San andreas tröttnade jag på såfort jag klarade storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Har inte spelat nu på länge. Vill ha kvar ''kännsla'' tills TC N.Y city kommer. Men samanlagt har jag väl spelat ca. 280 timmar, sen det kom ut på ps2 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Har inte spelat nu på länge. Vill ha kvar ''kännsla'' tills TC N.Y city kommer. Men samanlagt har jag väl spelat ca. 280 timmar, sen det kom ut på ps2 då. Erkänn att du tillbringade 250 timmar på strippklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Inget alls, ed tanke på att jag sparkade till mitt Ps2 så det gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Erkänn att du tillbringade 250 timmar på strippklubben. Nejdå. Brukar vara där ca. 10-15 minuter varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Nejdå. Brukar vara där ca. 10-15 minuter varje gång. Hmm Haha 10-15 min...vad brukar ta så långt tid? Klubbarna är iaf bättre än i VC. Det skulle vara mer naket iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts