Jump to content

Hur mycket spelande?

notorius
 Share

Recommended Posts

Inte spelat på väldigt länge, har vart på flygflottiljen här i norr förra veckan, å innan dess har jag hjälpt syrran å flytta, inte haft nån lust å spela, så den här veckan blir det väl kanske första gången på länge, kanske köper Cold Winter imorgon så. :rolleyes:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@notorius: Ja, men nu har du redan spelat det flera gånger i VC och GTA3, och det är samma sak i SA fast större spelyta men inte särskilt mycket mer att göra. Det har inget att göra med att VC eller GTA3 "höll längre". Det är bara ditt psyke som tröttnat på konceptet att springa runt och inte göra nånting.

Själv har jag inte spelat nåt GTA-spel på länge. Finner ingen glädje i det längre. Glädjekänslan har försvunnit för länge sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att fixa Vice City igen (host). blev fruktansvärt sugen på att spela det igen, för nu när jag satt och tänkte pådet så måste det vara humorn i filmsekvenserna som är anledningen till att jag vill spela mer och mer, men när uppdragen är slut så tar det bara stopp! och bums, gta ner i papperskogen...

ops. med närmare eftertanke kanske detta inte passade in här... men men.

Aja, har inte spelat SA på ett tag, kanske för att det inte är lika kul nuförtiden när man är van vid spelupplägget, som många sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slutade spela helt efter att jag klarat spelet (storylinen). Det låg på hyllan i någon månad, men nu plötsligt kom jag igång med det och det är roligare än någonsin! Försöker fixa 100% och det går bra. Ligger på 93% ungefär. Det blev faktiskt mycket roligare än vad VC och GTA3 var efter att man klarat dem. Eller... i GTA3 så brydde jag mig knappt om uppdragen iofs. Jag tyckte bara att det var den stora staden som var skön.

Men detta kan också bero på att jag och min kompis håller på att göra en radiokanal till SA, och det gör spelandet roligare. Hehe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte spelat på 2 veckor. Jag har fastnat på uppdraget när man ska sno jetflyget från båten. Det är så mkt att göra i SA så att jag tröttnat på det. Det blir liksom aldrig klart ;)

hoppas jag kommer igång igen för jag vill gärna klara 100%

Vertical Bird..det är ju fan i slutet, kämpa på..tycker SA är för kort, går skitsnabbt att klara ut.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor