notorius Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Hur mycket San Andras spelar ni nu? till ps2 främst. Själv har jag inte spelat en sekund på nästa 3 månader :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Varnannan dag...burkar shifta i perioder, just nu spelar jag mycket manhunt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Knappt någonting alls på PS2 verisonen. Finns ju ingenting o göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 På min första sparning har jag spelat 85+ timmar. (med fusk) Nu på min andra sparning har jag spelat 120+ timmar. (utan fusk) Så det blir lätt 200+ timmar sammanlagt. Borde kanske uppdatera signaturen Det är ju så jävla kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Inte spelat på väldigt länge, har vart på flygflottiljen här i norr förra veckan, å innan dess har jag hjälpt syrran å flytta, inte haft nån lust å spela, så den här veckan blir det väl kanske första gången på länge, kanske köper Cold Winter imorgon så. Redigerad 14 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Sen .. jadu, i somras så lirade jag och min kompis 2 player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag vet inte om ni känner samma, men GTA VC och GTA3 kunde jag iaf sitta och spela även när det inte fanns uppdrag, eller, vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 @notorius: Ja, men nu har du redan spelat det flera gånger i VC och GTA3, och det är samma sak i SA fast större spelyta men inte särskilt mycket mer att göra. Det har inget att göra med att VC eller GTA3 "höll längre". Det är bara ditt psyke som tröttnat på konceptet att springa runt och inte göra nånting. Själv har jag inte spelat nåt GTA-spel på länge. Finner ingen glädje i det längre. Glädjekänslan har försvunnit för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Alldeles för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Håller på att fixa Vice City igen (host). blev fruktansvärt sugen på att spela det igen, för nu när jag satt och tänkte pådet så måste det vara humorn i filmsekvenserna som är anledningen till att jag vill spela mer och mer, men när uppdragen är slut så tar det bara stopp! och bums, gta ner i papperskogen... ops. med närmare eftertanke kanske detta inte passade in här... men men. Aja, har inte spelat SA på ett tag, kanske för att det inte är lika kul nuförtiden när man är van vid spelupplägget, som många sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har inte spelat på 2 veckor. Jag har fastnat på uppdraget när man ska sno jetflyget från båten. Det är så mkt att göra i SA så att jag tröttnat på det. Det blir liksom aldrig klart hoppas jag kommer igång igen för jag vill gärna klara 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har inte spelat sen min dvd spelare sluta läsa dvd skivor för typ 3-4 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag slutade spela helt efter att jag klarat spelet (storylinen). Det låg på hyllan i någon månad, men nu plötsligt kom jag igång med det och det är roligare än någonsin! Försöker fixa 100% och det går bra. Ligger på 93% ungefär. Det blev faktiskt mycket roligare än vad VC och GTA3 var efter att man klarat dem. Eller... i GTA3 så brydde jag mig knappt om uppdragen iofs. Jag tyckte bara att det var den stora staden som var skön. Men detta kan också bero på att jag och min kompis håller på att göra en radiokanal till SA, och det gör spelandet roligare. Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Lite OT: Men hur ser man hur man får 100% ? vart tittar man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Lite OT: Men hur ser man hur man får 100% ? vart tittar man ? Det ligger bakom containern i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Har inte spelat på 2 veckor. Jag har fastnat på uppdraget när man ska sno jetflyget från båten. Det är så mkt att göra i SA så att jag tröttnat på det. Det blir liksom aldrig klart hoppas jag kommer igång igen för jag vill gärna klara 100% Vertical Bird..det är ju fan i slutet, kämpa på..tycker SA är för kort, går skitsnabbt att klara ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Varje dag sen Oktober 29:onde förra året . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Går i perioder, just nu spelar jag inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Varje dag sen Oktober 29:onde förra året . Seriöst? Då har du spelat kan jag då säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Jag har inte spelat på ett hel decennium känns det som men känslan är liksom borta när dom första uppgifterna kom från san andreas kändes det som man flög det blev så konstigt liksom att bara tänka såhär: ja nu har man snart san andreas eller nåt sånt men jag hoppas att ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts