chucky.swe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Låter som en hel flopp,spel som görs till film,nä.Kanske film som görs om till spel men inte tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Har Bilbo varits i gärning? Eller är det bara ett lösryckt rykte? Litte mittimellan där. Jackson har sagt att han tänker göra den men har inte börjat på den än. Just nu tar han ett sabatsår från att Regisera. Låter som en hel flopp,spel som görs till film,nä.Kanske film som görs om till spel men inte tvärtom. Filmer som görs till spel har alltid floppat mer än spel som görs till film. Dessutom är jag en av dem som faktiskt gillar GtM-filmerna. Problemet är inte att de är dåliga, utan att folk har för exakta förväntningar från dem. De vill att filmerna ska vara exakt som spelet men det är omöjligt. Gamers kan aldrig bli nöjda med en GtM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Litte mittimellan där. Jackson har sagt att han tänker göra den men har inte börjat på den än. Just nu tar han ett sabatsår från att Regisera. I see. Hoppas att den kommer, skulle varit grymt, då boken Bilbo enligt mig nästan är bättre än LOTR -triolgin. Observera Nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 PJ är kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Om det är Peter Jackson kan det nog bli något av denna film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hoppas att den kommer, skulle varit grymt, då boken Bilbo enligt mig nästan är bättre än LOTR -triolgin. Den är bättre, precis som Silmarillion. Synd för alla Halo-fans som vill ha en film av spelet, jag bryr mig fortfarande inte om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Det är väl okej, men bryr mig inte riktigt. Bara dom gör filmen bra så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Den värsta regissören(?) ever ska inte få göra denna film! Blä för Peter Jackson. Steven Spielberg eller George Lucas ftw, eller båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Den värsta regissören(?) ever ska inte få göra denna film! Blä för Peter Jackson. Steven Spielberg eller George Lucas ftw, eller båda! ...och då är det enda som fattas att John Williams gör musiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) ...och då är det enda som fattas att John Williams gör musiken? Yes! Och Bruce Willis som MasterChief. Passar bra. Redigerad 23 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Halo fan som man är hoppas man oå att det här blir riktigt bra. Men jagh ar inte sådär jättestora förväntningar. Btw... var kan man få tag på "Halo-novellerna?" nördigt som fan men jag vill verkligen läsa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Halo fan som man är hoppas man oå att det här blir riktigt bra. Men jagh ar inte sådär jättestora förväntningar. Btw... var kan man få tag på "Halo-novellerna?" nördigt som fan men jag vill verkligen läsa dom. http://www.bokus.com/cgi-bin/book_search.c...AST_VALUE=TITLE Redigerad 23 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Yes! Och Bruce Willis som MasterChief. Passar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför inte bara ha en skådis i dräkten? Man kan väl ha den "riktiga" master chief som gör rösten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Varför inte bara ha en skådis i dräkten? Man kan väl ha den "riktiga" master chief som gör rösten? Ja, Bruce Willis, och om MasterChief-Snubben inte vill göra rösten, så gör Bruce den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Ja, Bruce Willis, och om MasterChief-Snubben inte vill göra rösten, så gör Bruce den. Haha, skulle kunna se det framför mig; "Yippie-ka-yay, die ya' motherfuckinh' Covenants, die!" Redigerad 24 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Halo filmen nerlaggd tills vidare. http://www.shacknews.com/onearticle.x/44482 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts