Patrik Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hur kan jag ställa in så jag ser vilken fil-typ en fil har? Just nu ser jag t ex bara "text", men vill se "text.txt". Help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Högerklicka på den och ta egenskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) ...Eller så går du in på Verktyg -> Mappalternativ -> fliken Visning och avbockar "Dölj flinamnstillägg för kända filtyper". Edit: När du har en mapp uppe förstås. Redigerad 13 november, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Verktyg, mappalternativ, visning. Sen kryssar du ur "Dölj filnamstillägg för kända filtyper" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Verktyg, mappalternativ, visning. Sen kryssar du ur "Dölj filnamstillägg för kända filtyper" Tror nog han fick sin hjälp inann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Verktyg, mappalternativ, visning. Sen kryssar du ur "Dölj filnamstillägg för kända filtyper" Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Tackar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts