Pico Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dude, tagga ner lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Dax att låsa han har fått sin bild Spam Time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Om ni är smarta vilket jag hoppas på så bläddra längst ner i den här "Britney Spears" är död sidan så kan ni se "FakeWish.com"... Ni kan ju också se att länkarna är falska... så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Om ni är smarta vilket jag hoppas på så bläddra längst ner i den här "Britney Spears" är död sidan så kan ni se "FakeWish.com"... Ni kan ju också se att länkarna är falska... så... Haha, du är inte lite sen, om du bläddrar ner en bit på första sidan så ser du att han blev avslöjad. På just samma sätt som du sade till och med, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha, du är inte lite sen, om du bläddrar ner en bit på första sidan så ser du att han blev avslöjad. På just samma sätt som du sade till och med, tror jag. Jag ser ingenstans att nyheten blev avslöjad... eller du kanske menar BigBears inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag ser ingenstans att nyheten blev avslöjad... eller du kanske menar BigBears inlägg? Jo, men flera sa ju att den var fake. Jag sa till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts