Didier Sachs Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Diskutera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 OM? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Skittråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jaaa onödigaste tråden!!!!!! OT:jag åt en El Maco Chicken idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag åt den idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Skittråd. Mm.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vad hanlar denna tråd om? Taco? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vad hanlar denna tråd om? Taco? Nej El Maco Grande. Åt en idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hej den här tråden kommer bli låst så sluta skriva i den så slipper ni varning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nej El Maco Grande. Åt en idag. Och idag åt jag köttbullar. Ska jag kanske starta en tråd om köttbullar, ditt jävla bokmärke? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Chicken är godare, det rinner så fasligt mycket om Grande plus att köttet glider undan hela tiden. Chicken är robust och kompakt, den perfekta hamburgaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Palla 'special-hamburgare'. Ska det vara hamburgare så ska det vara originella saker, jag menar Big Mac utan ost.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Big Mac med bara ost, plusmeny. Efter det en Happy Meal & co. Sen en glass och en liten dricka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hur kan ni käka på det där stället och misshandla eran mage med diverse otrevligheter som medföljer i hamburgarna. Deras mat smakar inte särskillt bra heller. Vi kan ju ta Sibylla och Max som exempel. Där är maten 10 gånger så bra och man får mer för pengarna. Man får riktigt kött, sesamfrö och annt gott på hamburgarna. Sedan så har de undvikit att pressa ihop hamburgarna så mycket som går. En till sak jag har lagt märke till där är att de lägger oftast hamburgarna upp och ned i papperet. Det är ju ett bevis på slarv och oskiklighet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Gnäll gnäll, jag blir bara bajsnödig av mcdonalds Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts