Alpha Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ja, vilka e dom?? Dom följde efter mig när jag sprang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det är ett gäng fanatiska Hare Krishna-anhängare. Kör över eller skjut allihopa på en gång så får du en GOURANGA!-bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det är ett gäng fanatiska Hare Krishna-anhängare. Kör över eller skjut allihopa på en gång så får du en GOURANGA!-bonus. Ska testa Och en fråga till. kan man spara spelet på GTA eller GTA 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ska bara vara språkpolis lite. Trots att det är helt fel, så har nån svensk språkgrejs bestämt att man inte får säga oranga. Man ska tydligen säga "där står två orange elefanter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ska bara vara språkpolis lite. Trots att det är helt fel, så har nån svensk språkgrejs bestämt att man inte får säga oranga. Man ska tydligen säga "där står två orange elefanter". Vad skriver du om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) De är inte hare krishna, de är joggare... Och det lättaste sättet att få Gouranga bonusen är att köra över de med en snabb bil. Redigerad 13 november, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Och en fråga till. kan man spara spelet på GTA eller GTA 2? GTA: Inte under spelets gång men det autosparas när du har låst upp en ny bana. GTA2: Gå in i kyrkan och hosta upp 50 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ska bara vara språkpolis lite. Trots att det är helt fel, så har nån svensk språkgrejs bestämt att man inte får säga oranga. Man ska tydligen säga "där står två orange elefanter". Vilken lärare sade det? [Vikken lärare sa de?] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 De är inte hare krishna, de är joggare... Och det lättaste sättet att få Gouranga bonusen är att köra över de med en snabb bil. Det trodde jag också när jag gick i 3:an, men nu vet jag att det är Hare Krishna Möjligtvis är de joggare, men isåfall en hop riktigt psykskadade sådana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Den orange färgen får också mig att tänka på Hare Krishna... Men men... Kul att meja ner dem om inte annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts