Gof Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 En bil En lägenhet Bätrre betyg Ne, har inga speciella julklappsönskningar för i år. Blir väl pengar. Ska köpa bil och tattuera mig. Kommer inte ha mycket pengar kvar sen. Okej, Så VG eller MVG i matten? Kom på att jag önskar mig nya högtalare också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Okej, Så VG eller MVG i matten? Kom på att jag önskar mig nya högtalare också... Orka? Det räcker med G faktist. Eftersom de flesta ämnena är IG just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) PENGARPENGAR & åter PENGAR © Redigerad 8 november, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 - The Wire säsong 1 på DVD - Scarface på DVD - En småtuff bilmodell - Stora T-shirts - En gladelig julkänsla (Uppdaterar om jag kommer på en massa annat som man bara måste ha...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 En X-Box(Ja, bara en X-Box räcker). En mp3-spelare på mer än 10gig. Delar till datorn eller en bättre dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det bli antagligen pengar jag kommer att önska mig, fast det är ganska tråkigt och opersonligt. Det är ju roligare att önska sig spel, filmer och liknande. Men eftersom jag fått för mig att jag ska spara till en HD-förberedd LCD-TV kommer det ta mycket längre tid att spara om jag inte får en massa pengar i julklapp. Fast det finns en massa spel och filmer som jag också vill ha... så jag har inte bestämt vad som ska prioriteras högst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Kosing. Redigerad 13 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 - En elgitarr (för vänsterhänta... *suck*) - Pennyroyal Tea-singeln (As if) - Vinylskivor i tonvis (Michael Jacksons 12''-singlar for the win) - Pengar - Ett rör inopererat i Crices rumpa - Trevlig stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Skulle ha önskat mig Sin City, men jag köpte den igår... shucks. The Movies, kanske. Verkar ju ganska kul. Pengar, också. Och The Curse of Lono, orkar inte leta efter den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Hade tänkt önska mig: The Movies (PC) The Warriors (PS2) Sin City Kung-Fu Hustle Rammstein-Rosenrot mmmm....feels nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Pengar, motörheadkavaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Jag har lirat The Movies ett tag nu och det är faktiskt inte värt att köpa. Fast det är ganska kul! Min enda önskning hittills är Fear And Loathing in Las Vegas på DVD. Redigerad 13 november, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts